دوشنبه 02 مهر 1403 - 20:57

کد خبر 152156

یک‌شنبه 15 مرداد 1402 - 14:30:00


زنده ماندن عجیب یک زن بعد از شکار توسط تمساح


نمناک/ زن جوانی به نام فالمیرا دی ژسوس، در حال جمع آوری آب از یک نهر کم عمق و پوشیده از فضای سبز در منطقه کتاپانگ بود که ناگهان توسط تمساح در کمین، مورد حمله قرار گرفت. هنگامی که زن به بدنه آب نزدیک شده بود، خزنده غول پیکر از میان شاخ و برگ ها بیرون پرید و پای او را گرفت و را به داخل آب کشید. فالمیرا فریاد زد و به اندازه ای که توان داشت با تمساح جنگید تا همکاران مزرعه او به آنجا برسند و به او کمک کنند. 

ویدئوهای منتشر شده از این زن شجاع، او را در حالی که تنها سرش بالای آب است نشان می‌دهد؛ به شکلی که به معنای واقعی کلمه تلاش می‌کند تا جان خود را به کمک میله‌های چوبی که توسط همکارانش به داخل آب گرفته شده اند، نجات دهد. در صحنه های این ویدئوی پربازدید کاملا پیداست که پاهای زن جوان در دهان تمساح است و او با تمام قدرت سعی در کشیدن زن جوان دارد اما تلاش غیرقابل توصیف زن جوان اجازه این کار را به تمساح نمیدهد.

تعدادی دیگر هم با چوب های بلند سعی در اذیت و دور کردم تمساح داشتند. لحظات نفس گیری بود اما بالاخره پس از 90 دقیقه جنگ تن به تن میان زن جوان و تمساح، حیوان از خوردن او منصرف شد و طعمه را رها کرد.

شاهدان عینی گفتند که تمساح به مدت 90 دقیقه فالمیرا را گرفته و رها نمیکرد و بارها سعی کرد او را به داخل آب بکشد. خوشبختانه برای انجام این کار، آب به اندازه کافی عمیق نبود و با گذشت زمان، افراد بیشتری برای کمک آمدند و در نهایت تمساح تصمیم گرفت عقب نشینی کند.

پس از دور شدن تمساح، اهالی برای بیرون آوردن زن جوان به داخل آب رفتند و او سریعاً به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط