شنبه 31 شهریور 1403 - 00:06

کد خبر 15302

پنج‌شنبه 17 فروردین 1402 - 16:39:00


شکایت صدرنشین لیگ آزادگان از داور لیگ برتری


طرفداری/ باشگاه شمس آذر قزوین به شدت از عملکرد داور بازی اخیر این تیم مقابل استقلال خوزستان شاکی است...
شمس آذر قزوین صدرنشین مطلق لیگ دسته اول آزادگان مدعی است در جریان بازی مقابل استقلال خوزستان، داور با اشتباه های خود باعث شکست این تیم شد...

بازی شب گذشته شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان در حالی به سود میزبان اهوازی به پایان رسید که قزوینی ها نسبت به سوت های محمد حسین زاهدی فر معترض بودند. زاهدی فر در این دیدار عملکرد خوبی نداشت و سوت های او فریاد اعتراض صدرنشین لیگ آزادگان را به همراه داشت.

باشگاه شمس آذر قزوین مطابق فیلم هایی که منتشر کرده، ادعا دارد داور علاوه بر آن که از اعلام یک ضربه پنالتی به سود آنها خودداری کرده، در دو صحنه هم پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان به اشتباه از اعلام خطا به نفع شمس آذر و دادن کارت زرد و قرمز به بازیکنان حریف صرف نظر کرده و در کمال تعجب حتی در یک مورد به بازیکنی که روی او خطا شده بود کارت زرد نشان داد.


در یکی از این فیلم هایی که باشگاه شمس آذر منتشر کرده، برخورد توپ به دست مدافع استقلال خوزستان واضح است و کارشناسان داوری معتقدند زاهدی فر باید در این صحنه به سود شمس آذر اعلام پنالتی می کرد.

این اولین باری نیست که در این فصل شمس آذر قزوین از اشتباه داور متضرر می شود. با این وجود شمس آذر هنوز هم صدرنشین لیگ آزادگان است.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط