جمعه 30 شهریور 1403 - 18:00

کد خبر 15322

پنج‌شنبه 17 فروردین 1402 - 17:02:00


پرسپولیس - ملوان؛ زارع اینبار عصبانی نیست


ورزش 3/ دیدار رفت دو تیم ملوان و پرسپولیس با حواشی زیادی همراه بود.
 
 مازیار زارع هافبک اسبق تیم ملی و پرسپولیس خاطرات جالبی از تقابل با سرخپوشان دارد که شاید شیرین‌ترین آن مربوط به شبی باشد که در استادیوم آزادی به عنوان گلر تیمش موفق به مهار پنالتی حریف شد.

زارع در قامت مربی ملوان اما در بازی رفت شرایط سختی را تحمل کرد؛ تیم او در شرایطی مقابل حریف شکست خورد که کادرفنی انزلی‌چی‌ها به شدت نسبت با عملکرد علی صفایی داور این بازی شاکی بودند.

اتفاقاتی که بعد از گل برتری پرسپولیس که توسط لوکادیا به ثمر رسید به اوج خود رسید. زارع که بابت اعلام خطاها علیه تیمش توسط صفایی شاکی بود، در صحنه‌ای که صادق بارانی از روی نیمکت اخراج شد به اوج عصبانیت خود رسید و تا میانه زمین نیز پیش رفت تا شخصا حساب خود با داور بازی را تسویه کند.

اکنون پرسپولیس و ملوان بار دیگر به یکدیگر رسیده‌اند؛ ملوان بابت بقا با اطمینان خاطر بیشتری مواجه است تا مازیار زارع حتی به دنبال استفاده از جوانان و استعدادهای تیمش نیز باشد. از سوی دیگر اما کار برای پایان فصل و کورس قهرمانی برای پرسپولیس به پایان نرسیده است تا بازی با اوج هیجان برای این تیم همراه باشد. باید دید اینبار زارع چه شرایطی را مقابل پرسپولیس پشت سر خواهد گذاشت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط