جمعه 30 شهریور 1403 - 13:21

کد خبر 15404

پنج‌شنبه 17 فروردین 1402 - 19:04:00


کنایه محمدحسین میثاقی به قربان زاده و فتح الله زاده؛ کی رفت؟


طرفداری/ محمدحسین میثاقی با انتشار یک استوری اینستاگرامی به علی فتح الله زاده و حسین قربان زاده کنایه زد
پس از برنامه جنجالی فوتبال برتر در روز دوشنبه، علی فتح الله زاده مدعی شد اگر ثابت شود که او بابت چک ها دو بار پول برداشت کرده است، همین فردا استقلال را رها می کند و می رود.

به گزارش طرفداری، روز دوشنبه برنامه فوتبال برتر شب جنجالی و موفقی را پشت سر گذاشت. حسین قربان زاده رییس سازمان خصوصی سازی برابر پرویز مظلومی و علی فتح الله زاده قرار گرفت تا شاهد یک مناظره جنجالی باشیم. محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر به خوبی این مناظره را اداره کرد و در برخی قسمت ها با زیرکی عضو هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال را به چالش کشید تا شب موفقی را پشت سر گذاشته باشد و در فضای مجازی نیز مورد تحسین قرار بگیرد.

بحث اصلی اما بین حسین قربان زاده و علی فتح الله زاده شکل گرفته بود. حسین قربان زاده مدعی بود که علی فتح الله زاده یک چک را دو مرتبه نقد کرده و از حساب باشگاه پول برداشت کرده است. قربان زاده گفت این موضوع را ثابت می کند و اگر علی فتح الله زاده دو مرتبه از حساب باشگاه استقلال پول برداشت نکرده بود از سازمان خصوصی سازی می رود. علی فتح الله زاده نیز در جواب به او گفت اگر ثابت شود دو بار از حساب باشگاه پول برداشت شده است، او استقلال را رها می کند و می رود. سرانجام بیانیه سازمان خصوصی سازی منتشر شد و همچنین اسنادی به دست رسانه طرفداری رسید که تخلف علی فتح الله زاده را ثابت می کرد اما مدیرعامل باشگاه استقلال خلف وعده کرد و این باشگاه را رها نکرد و نرفت!


محمدحسین میثاقی با انتشار قسمتی از برنامه فوتبال برتر که علی فتح الله زاده گفته بود از این باشگاه می رود به مدیرعامل استقلال کنایه زد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

  اون فردا دیروز بود. کی هست، کی رفت؟


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط