جمعه 30 شهریور 1403 - 12:20

کد خبر 15445

پنج‌شنبه 17 فروردین 1402 - 19:50:00


زنده؛ مس رفسنجان یک- نفت مسجدسلیمان صفر


ورزش 3/ تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست برابر پرسپولیس حالا به دنبال جبران این نتیجه برابر نفت مسجدسلیمان هستند.
 
 در یکی از دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر، مس رفسنجان در خانه میزبان نفت مسجدسلیمان رده آخری است.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که محمد ربیعی و تیمش پس از شکست تلخ هفته گذشته امیدوارند این هفته با برتری برابر حریف خود، علاوه بر فراموش کردن آن مسابقه، اوضاع خود در بین تیم های بالانشین جدول را هم سامان بدهند.

در طرف مقابل نفتی ها که تنها روی کاغذ به بقا در لیگ امیدوارند، با چند تغییر به نسبت بازی قبل وارد زمین شدند و در جستجوی کورسویی از امید برای حفظ سهمیه این شهر در لیگ هستند.

 
در ادامه با اتفاقات و حواشی این مسابقه همراه باشید؛

هفته بیست و پنجم لیگ برتر، پنجشنبه 1402/01/17
ورزشگاه شهدای مس رفسنجان، تماشاگر: 1000 نفر
گروه داوری: ساعد وفابیشه - علیرضا ایلدروم - سید محمد هاشمی نسب - رضا کریمی / ناظر داوری: حسین‌خانبان

🟨 کارت زرد
مس رفسنجان: شاهین توکلی(۴۲)

مس رفسنجان
حامد لک، شاهین توکلی، ایمان سلیمی، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، فرشید باقری، محمدحسین کریم‌زاده، مهدی ترکمان، محمدمهدی محبی، محسن آذرباد، لوسیانو پریرا
سرمربی: محمد ربیعی

نفت مسجدسلیمان
سینا بختیاری نسب، سید محمد خرم الحسینی، پیمان رنجبری، سید پیمان میری، رضا دهقان، میثم نقی زاده، سید آریا برزگر، مسلم مجدمی، حسین گودرزی، سینا عبداللهی، امین هاشمی فرد
سرمربی: ابراهیم اشکش

شرح گل
مس رفسنجان یک - نفت مسجدسلیمان صفر؛ محسن آذرباد(۴+45): روی یک توپ ربایی از بازیکنان مس، محسن آذرباد از پشت محوطه جریمه با یک ضربه سنگین و زیرطاقی گل اول تیمش را وارد دروازه نفت کرد.

⏱لحظات حساس
دقیقه 11: ارسال محمدحسین کریم‌زاده از سمت چپ دفاع نفت به طرزی خطرناک روی تیر افقی دروازه این تیم فرود آمد و راهی اوت شد.
دقیقه 12: روی فرار شیمبا، فرصت گلزنی برای مسی‌ها به وجود آمد درحالی که شیمبا با پس رو به عقب خود دروازه بان نفت را فریب داده بود، ضربه آذرباد به مدافعین برخورد کرد و راهی کرنر شد.
دقیقه ۲۱: روی ارسال کرنر به دهانه دروازه نفت، شاهین توکلی، مدافع پیش‌تاخته مسی‌ها با یک ضربه سر خطرناک دروازه بختیاری‌نسب را تهدید کرد اما ضربه این بازیکن از بالای تیر افقی با اختلافی کم به بیرون رفت.
دقیقه 30: روی ارسال خطرناک بازیکنان مس رفسنجان به درون محوطه شش قدم، شیمبا می‌توانست دروازه نفتی ها را باز کند اما با وجود اینکه خودش را به سمت توپ پرتاب کرد، یک قدم برای گلزنی کم آورد.
دقیقه 42: روی یک پاس در عمق شیمبا با بختیاری نسب تک به تک شد اما پوشش خوب مدافعین نفت مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

🔴 درحاشیه
 * اعتراضات ابراهیم اشکش، سرمربی نفت مسجدسلیمان، به داور مسابقه در دقیقه 32 برای او یک کارت زرد را در پی داشت.
* علی محسن‌زاده، سنگربان ذخیره نفت مسجدسلیمان پس از سرپیچی از تصمیم داور دو بار در کمتر از یک دقیقه با کارت زرد وفاپیشه مواجه شد و در نهایت از کنار زمین اخراج شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط