جمعه 13 مهر 1403 - 03:00

کد خبر 158682

جمعه 20 مرداد 1402 - 15:58:50


گوناگون/ سوال ریاضی زیر را حل کنید


باشگاه خبرنگاران/ این معمای ریاضی پیچیده روشی سرگرم کننده برای آزمایش سطح هوش شما است. در این نوع از سوالات ذهنی، باید مسئله را با دقت تجزیه و تحلیل کنید و با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و استدلال منطقی خود به پاسخ برسید. مسائل ریاضی با افزودن یک عنصر سرگرم کننده به پازل ها، یک معمای ساده را جالب‌تر می‌کنند. برای رسیدن به راه حل باید خلاقانه فکر کنید و فرمول‌های دوران مدرسه را به یاد بیاورید. بنابراین، بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه امروز یک معمای ریاضی پیچیده را برای شما آماده کرده است که در آن باید یک مسئله ریاضی ساده حل کنید.

در تصویر باید این معادله را حل کنید:

سوال ریاضی

به توضحات دقت کنید:

جمع سه جفت کفش می‌شود ۳۰
جمع دو عدد پسر و یک جفت کفش می‌شود ۲۰
و جمع دو همبرگر با یک پسر می‌شود ۱۳
حالا شما بگویید: جمع یک لنگه کفش و یک پسر ضرب یک همبرگر چند می‌شود؟

این معمای ریاضی بینندگان را به چالش می‌کشد تا در طول ۹ ثانیه جواب مسئله را بدست آورند. شما باید قبل از پاسخ دادن به این معما به اعداد و عملیه‌های ریاضی با دقت نگاه کنید، زیرا پاسخ بسیار ساده، اما دشوار است. به هر حال، پاسخ سوال در آخر صفحه قرار دارد، اما تقلب نکنید.

پاسخ معمای ریاضی پیچیده

خوب اگر موفق به حل معما شده اید، به شما تبریک می‌گوییم. اما اگر هنوز موفق نشده اید بفهمید حاصل معادله زیر چند می‌شود، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید.

جواب

بازی فکری فوق راهی سرگرم کننده برای آزمایش هوش و قدرت ذهن شماست. برای رسیدن به جواب در این نوع از پازل‌ها نیاز به مهارت‌های اولیه ریاضی دارید. با این حال، اگر در طول چند ثانیه پاسخ را بدست آورید، قطعا احساس موفقیت خواهید کرد. این بازی فکری فقط یک راه سرگرم کننده دیگر برای ارزیابی سطح IQ شما است. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن میزان ضریب هوش شما است.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط