دوشنبه 02 مهر 1403 - 16:56

کد خبر 1612

پنج‌شنبه 03 فروردین 1402 - 10:40:00


کشف کالای قاچاق از اتوبوس مسافربری در ایجرود


ایرنا/ فرمانده انتظامی ایجرود از کشف انواع کالای قاچاق جاسازی شده در اتوبوس مسافربری شهرستان ایجرود به ارزش بیش از 7 میلیارد ریال خبر داد.

محمد معصومی راد، فرمانده انتظامی ایجرود در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی زرین آباد، یک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.
وی خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از اتوبوس مذکور، موفق به کشف انواع کالاهای قاچاق از قبیل دو دستگاه ماینر کامل به همراه پاور و فن مربوطه، ۸۰ دستگاه مانیتور خودروی ال ۹۰، ۸۰ دست پک سیم‌کشی کامل مانیتور خودروی ال ۹۰، ۴۰ عدد فرم داشبورد خودروی ال ۹۰، ۱۲۰ عدد شامپوی مو، یک دستگاه PS۴، یک دستگاه دسته بازی PS۴، تعداد ۱۲ دستگاه اتوی مو، یک دستگاه اتو، یک دستگاه همزن برقی، یک دستگاه چرخ گوشت، دو دستگاه تلویزیون، چهار دستگاه جاروبرقی، دو دستگاه لوازم برقی آشپزخانه، سه دستگاه ظرف‌شویی و یک دستگاه پیانوی قاچاق و فاقد مدارک معتبر قانونی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان بیش از 7 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهم دستگیرشده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط