شنبه 31 شهریور 1403 - 01:16

کد خبر 17358

شنبه 19 فروردین 1402 - 18:15:00


جعفری: ما هم می‌خواهیم سپاهان را شکست دهیم


ورزش 3/حسن جعفری، بازیکن باتجربه مس رفسنجان، معتقد است اشتباهات داوری این تیم را از جمع مدعیان قهرمانی دور کرده است.
مس رفسنجان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر میزبان نفت مسجدسلیمان بود و در یک بازی جنجالی با یک گل از سد حریف قعر جدولی خود گذشت تا در رتبه ششم جدول قرار بگیرد.
حسن جعفری در خصوص این مسابقه به خبرنگار ما گفت: بازی با تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند همیشه سخت بوده است و از طرفی هر چقدر به آخر لیگ نزدیک‌تر می‌شویم، انگیزه‌ها متفاوت می‌شود و تیم‌ها برای دستیابی به اهداف‌شان می‌جنگند؛ در چنین مسابقاتی هر چه زودتر گل بزنی، حریف از لایه‌های دفاعی خود خارج می‌شود. ما در اواخر نیمه اول گل زدیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم که تبدیل به گل نشد و یک پنالتی هم از دست دادیم که باعث شد هر چه به دقایق پایانی نزدیک‌تر می‌شدیم، استرس تیم بالاتر برود اما خدا را شکر پیروز شدیم.
جعفری درباره صحنه‌ای که منجر به اعلام پنالتی به سود مس و اعتراض اعضای تیم نفت مسجدسلیمان شد، گفت: من صحنه را ندیدم اما آن پنالتی هم گل نشد و در واقع این چیزها به تیم ما نمی‌آید و مثل اینکه هر زمانی حرف و حدیثی پشت تیم‌مان باشد، برایمان نفی می‌شود. به هر حال چه پنالتی بود و چه نبود، گل نشد.
بازیکن مس در خصوص جایگاه این تیم در جدول لیگ برتر بیان کرد: تکلیف سه تیم صدرنشین لیگ مشخص است اما ۴-۵ تیم برای رتبه چهارم می‌جنگند و ما هم تا الان خیلی تلاش کردیم اما داوری واقعا ما را اذیت کرد و اگر اشتباهات داوری رخ نمی‌داد، در حال حاضر حداقل ده امتیاز بیشتر داشتیم. درست است که اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها وجود داشت اما ما بیشترین ضربه را خوردیم. به هر حال نمی‌توان کاری کرد و تا زمانی که VAR وارد مسابقات نشود، همین ماجرا ادامه دارد.
وی با اشاره به تاثیر این اشتباهات روی بازیکنان مس افزود: زمانی که داوری روی نتیجه چند بازی تاثیر می‌گذارد، اعتماد به نفس بازیکنان از دست می‌رود و در مسابقاتی که باید برای برد وارد زمین شوی، محتاط‌تر بازی می‌کنی اما در هر صورت ما تا روز آخر تلاش می‌کنیم که از تمام مسابقات با امتیاز خارج شویم.

جعفری در مورد مشکلات مالی مس رفسنجان در فصل جاری توضیح داد: امسال واقعا ما را اذیت کردند و همین حواشی هم در مقطعی تمرکز تیم ما را گرفت. مشکلات زیادی داشتیم و کماکان هم تا حدودی داریم که البته من از جزئیات اطلاع ندارم اما به هر حال مسائل مالی تاثیر زیادی روی تمرکز تیم دارد.
او در خصوص عملکرد محمد ربیعی در مس و اخباری که پیرامون احتمال جدایی وی در پایان فصل وجود دارد، عنوان کرد: آقای ربیعی یکی از مربیان خوب لیگ است و آینده بسیار روشنی دارند. او واقعا برای کارش ارزش قائل است و علاقه زیادی به پیشرفت دارد و ما بازیکنان این را با تمام وجود حس می‌کنیم. ما برای تمام بازی‌ها پلن‌ها و تاکتیک‌های جدا داریم و همه این‌ها حاصل زحمات آقای ربیعی است. ادامه همکاری ایشان هم یک تصمیم شخصی است اما من چیزی در این مورد نشنیده‌ام و امیدوارم بهترین اتفاق رقم بخورد.
جعفری در مورد شرایطی که در مسابقات این فصل لیگ برتر دارد، گفت: تا جایی که توانسته‌ام تلاش کردم تا در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشم. سیستم و قالب تیمی ما، سخت و خاص است اما من سعی کردم با تمام توان کار کنم. شاید در گل و پاس و گل از خودم راضی نباشم اما تلاشم را کردم و امیدوارم در ادامه هم عملکرد خوبی داشته باشم.
این بازیکن در پایان درباره تقابل با سپاهان در هفته آینده گفت: همان‌طور که گفتم تمام مسابقات سخت است و سپاهان هم که تیم مدعی است و برای قهرمانی می‌جنگد. بازی با سپاهان، آن هم در خانه خودش، واقعا سخت است اما ما هم تیم خوبی داریم و در هیچ مسابقه‌ای حتی برای مساوی هم وارد زمین نمی‌شویم و همیشه، چه در خانه و چه خارج از خانه، برای برد می‌رویم. امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را رقم بزنیم و همراه با سه امتیاز برای تیم ما باشد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط