یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 00:03

کد خبر 174712

چهارشنبه 01 شهریور 1402 - 14:03:34


دردسرهای آموزش آشپزی در اینستاگرام


خراسان/ دیدین این کلیپ‌‌های آموزش ترفندهای خانه‌‌داری و آشپزی تو اینستا رو؟ همه‌‌شون یک لحن ناراحت و غمگینی دارن. خب بزرگوار اگه دلخوری آموزش نده، اجباری که نیست.
طرف یهو یک عکس پیتزا می‌‌ذاره و روی تصویر با دلخوری می گه: «دیگه به روش‌‌های قدیم پیتزا درست نکن، حتی لازم نیست از بیرون پیتزا بخری. بیا تا بهت بگم چطوری تو 5 دقیقه یک پیتزای خوشمزه درست کنی».
حالا کار نداریم مراحل آشپزی رو با یک چیزی شروع می‌‌کنه و با یک چیز دیگه تموم می شه. اما اصل ماجرا اینه که یادش می شه که کلیپش 5 دقیقه است نه مراحل پخت پیتزا یا هرچیز دیگه‌‌ای. به‌‌طور کلی کات خوردن ویدئو رو وسط آموزش جزو مراحل و زمان کار محسوب نمی‌‌کنن. خب بزرگوار ما زندگی‌‌مون که مونتاژ نمی‌‌شه، باید بریم قارچ رو بخریم، پنیر پیتزا، خمیر پیتزا و بقیه مخلفات. بعد که شما  می گی 20 دقیقه می ذاریم توی فر و یهو تصویر کات می‌‌خوره به پیتزای آماده روی میز، تو زندگی ما همچین امکاناتی نیست و واقعاً باید 20 دقیقه صبر کنیم.

بعد از همه این‌‌ها تو خونه ما دعوا می شه که کی ظرف‌‌ها رو بشوره. یا طرف میاد می گه: «دیگه از بیرون برای بچه‌‌ها شکلات نخر، بیا بهت بگم چطوری می شه یک شکلات خوشمزه تو خونه آماده کرد.» بعد یک فهرست بلندبالا می گه که همه رو باید از بیرون بخریم. خب ما اگه بریم بیرون که همون شکلات رو می‌‌خریم دیگه.

دانیال دایی داووداینا - طنزپرداز



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط