یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 10:04

کد خبر 17979

یک‌شنبه 20 فروردین 1402 - 11:30:00


گلایه از عدم برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب


ایسنا/ نائب رئیس شورای شهر تهران از عدم برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب گلایه کرد.

  پرویز سروری صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه خدمات دهی مترو به اتباع به دلیل آنکه کد ملی ندارند با مشکلات زیادی مواجه شده است، گفت: در گذشته تک بلیت‌هایی به صورت نقدی فروخته می‌شد و این از بروز مشکلات جلوگیری می‌کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از اتباع در شهرها زندگی می‌کنند و باید از خدمات بهره‌مند شوند، اظهار کرد: باید هر چه سریعتر این معضل حل شود.

نایب رییس شورای شهر تهران ضمن تشکر از توزیع افطاری‌های ساده در بوستان‌ها، گفت: روزانه ۳۵ هزار افطاری ساده توزیع می‌شود که جای تشکر دارد و البته یکی از مکان‌هایی که افطاری ساده در آن توزیع می شود نیز ایستگاه‌های تاکسی است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه هر چقدر درخواست و اعتراض کردیم افاقه نکرد و شاهد برگزاری نمایشگاه‌ها در تهران هستیم، گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها مشکلات جدی ترافیکی ایجاد کرده است که یکی از این نمایشگاه‌ها نمایشگاه قرآن است که ما از استقبال گسترده مردم از نمایشگاه قرآن خوشحالیم ولی بهتر بود که در شهر آفتاب برگزار می‌شد.

وی افزود: قرار نیست نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برگزار شود و بارها از وزیر فرهنگ و ... درخواست کردیم که درمورد برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب به ظرفیت‌های این مجموعه توجه کنند که متاسفانه توجهی نشد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط