شنبه 31 شهریور 1403 - 11:57

کد خبر 18014

یک‌شنبه 20 فروردین 1402 - 11:35:00


مسیر پرسنگلاخ آغاز شد؛ کار سخت سپاهان برای کسب قهرمانی


طرفداری/ سپاهان وارد مسیر دشواری شده است
سپاهان در سال تازه، عملکرد خوبی در 2 بازی خود نداشته است، آنها در یک بازی برنده و در بازی دیگر بازنده شده اند اما حتی برد آنها هم در حد و شمایل تیمی که می خواهد قهرمان مسابقات لیگ برتر شود نبود.

 تراکتور که برابر سپاهان برنده شد یکی از تیم های بسیار خوب دور برگشت مسابقات لیگ برتر بوده اما صدرنشین برابر تیم خوب تراکتور صاحب فرصت های گل بسیار اندکی شد ضمن این که برابر تیم نفت آبادان هم تیم سپاهان در اولین بازی سال 1402 به زحمت با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.

نفت آبادان بهتر از روزهای قبل خود شده اما همین تیم نفت آبادان تنها 16 امتیاز در 25 بازی لیگ برتر دارد و جزو تیم های ضعیف مسابقات لیگ امسال است مضافا بر این که بازی بین 2 تیم سپاهان و نفت آبادان در اصفهان هم برگزار شد و سپاهان نتوانست در بازی خانگی خود به جز یک گل کار دیگری انجام دهد.


سپاهان صدرنشین بعد از مدت ها عملکرد شایسته در لیگ برتر، برد برابر پرسپولیس، استقلال، گل گهر و کسب 9 برد و یک مساوی در 10 بازی متوالی حالا به روزهای سخت خود در لیگ برتر رسیده است، اولین نشانه های مسیر سخت تیم سپاهان همین بود که آنها بالاخره بعد از 11 هفته شکست خوردند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط