شنبه 07 مهر 1403 - 06:43

کد خبر 182295

سه‌شنبه 07 شهریور 1402 - 20:00:00


6 فیلم دیدنی «آنا د آرماس»؛ بازیگری که مرلین مونرو را زندگی کرد


آخرین خبر/ بیشترین تصویری که از «آنا د آرماس» مورد توجه قرار گرفته، گریم او در «بلوند» در نقش «مریلین مونرو» بازیگر و مدل معروف آمریکایی‌ است. بسیاری معتقدند آرماس یکی از بهترین بازیگران این سال‌هاست. در ادامه 6 فیلم معروف این بازیگر 35 ساله کوبایی را با هم مرور کرده و لینک تماشای رایگان آن‌ها را با دوبله اختصاصی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

1-مرد خاکستری (The gray man) 2022 

یکی از جدیدترین و بهترین فیلم‌های آرماس است که با یک تیم خوب بازیگری یعنی رایان گاسلینگ و کریس ایوانز همراه شده. به یک قاتل زندانی پیشنهاد وسوسه‌کننده می‌دهند. او باید در ازای آزادی به عنوان یک مزدور برای سازمان سیا کار کند. قاتل پیشنهاد را قبول می‌کند. او یک روز به‌طور تصادفی با شخصی که سوژه و هدف اوست مواجه می‌شود و آن شخص اسرار سیاه این آژانس اطلاعاتی را برای او رو می‌کند. پیچیدگی‌های داستان از اینجا بیشتر می‌شود و او تحت تعقیب یک مامور روانی سازمان سیا قرار می‌گیرد.

>>>

2-سرجیو (Sergio) 2020

سرجیو ویریا دیپلمات سازمان ملل است. او پس از اشغال کشور عراق توسط نیروهای آمریکایی به این کشور می‌رود تا عملیات خارج شدن نیروهای آمریکایی از این کشور را سرعت دهد و به روند استقلال عراق کمک کند. این دیپلمات در نقطه حساسی از زندگی‌اش عاشق دختری به نام کارولینا می‌شود. در واقع «سرجیو» زندگی‌نامه و فعالیت‌های سرجیو و رابطه عاطفی او با معشوقه‌اش «کارولینا» را در طول این مدت روایت می‌کند و اطلاعاتی که به مخاطب می‌دهد بیشتر از یک سری اطلاعات عمومی ساده و در دسترس است.

>>>

3-شبکه زنبور (Wasp network) 2014

دهه 90 میلادی است و 5 زندانی سیاسی اهل کوبا به جرم جاسوسی و قتل توسط دولت آمریکا بازداشت شده‌ و زندانی‌اند. حکومت کوبا دست به کار می‌شود و در فاصله سال‌های 1990 تا 1998میلادی، حلقه جاسوسی به نام شبکه زنبور را برای نفوذ به سازمان‌های مخالف رژیم فیدل کاسترو رهبر انقلاب کوبا و رئیس‌جمهور سابق این کشور سازماندهی می‌کند. افراد این شبکه در قالب پناهجویان ضد کاسترو راهی فلوریدای آمریکا می‌شوند. «شبکه زنبور» ماجراهای چند عضو این شبکه جاسوسی را دنبال و روایت می‌کند.

>>>

4-خبرچین (The informer) 2019

یک داستان جنایی، هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده که اقتباسی از رمان محبوب سه ثانیه Three Seconds است. یک فرد سابقه‌دار قصد دارد با نیروهای پلیس که همیشه جبهه مقابل او بوده‌اند، همکاری و یک مسیر خطرناک را شروع کند. به این شکل که او باید داوطلبانه به زندان برگردد و به عنوان یک نفوذی وارد یک گروه خطرناک شود تا بتواند از جیک‌و‌پوک آن‌ها و روابط‌شان سر دربیاورد. کار او در این مسیر اصلا آسان نیست و در طول این ماموریت خطرناک بارها به دردسر می‌افتد و تا دو قدمی مرگ پیش می‌رود اما او عقب نمی‌کشد و این مسیر را ادامه می‌دهد. 

>>>

5. زمانی برای مردن نیست (NoTime to Die) 2021

این آخرین فیلم با حضور جیمز باند روی پرده سینماست. او مانند همیشه در یک موقعیت خطرناک قرار می‌گیرد اما پایان آن با دیگر ماموریت‌های او متفاوت است. آرماس در این فیلم به جیمزباند کمک می‌کند تا مقابل دشمنانش بایستد. حضورش کوتاه است اما بازی تماشایی و قابل قبولی دارد. در این فیلم با زنجیره‌ای از سکانس‌های اکشن حسابی سرگرم خواهید شد. زمان زیادی از فیلم صرف نمایش لوکیشن‌ها می‌شود و خروجی خوبی هم دارد. هرچند بعضی معتقدند می‌شد این فیلم سینمایی را با حذف چند لوکیشن و خرده داستان‌هایش به سرانجام قابل قبولی رساند.

>>>

6. چاقوکشی (Knives Out)  2019

حضور آرماس در «چاقوکشی» یکی از بهترین انتخاب‌های اوست. خدمتکار عمارت روز بعد از تولد هارلن ترومبی نویسنده بزرگ با جسدش مواجه می‌شود. آن هم وقتی تمام خانواده او برای تولد 85 سالگی‌اش در عمارت جمع شده بودند. کارآگاهی استخدام می‌شود تا به دنبال کشف حقیقت باشد و او با روش‌های شرلوک هلمزی سعی در برداشتن رازهای پشت‌پرده دارد. نقش آرماس در این فیلم چیست؟ او پرستاری‌ است که برای مراقبت از آقای ترومبی استخدام شده و آخرین فردی است که او را زنده دیده. همه می‌گویند هارلن همیشه او را به خاطر کار و دادن خرج خانواده‌ ستایش می‌کرده است!

>>>

.

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

 

.

.

.

.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط