شنبه 31 شهریور 1403 - 14:10

کد خبر 18258

یک‌شنبه 20 فروردین 1402 - 13:56:00


ورزشگاه های مورد نظر باشگاه پرسپولیس در صورت آماده نشدن آزادی


طرفداری/ باشگاه پرسپولیس همچنان روی آماده سازی استادیوم آزادی تاکید دارد
مدیرعامل پرسپولیس بسیار امیدوار است ورزشگاه آزادی مهیای میزبانی از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شود.

 باشگاه پرسپولیس برای معرفی ورزشگاه محل میزبانی خود در لیگ قهرمانان آسیا، آزادی را در اولویت قرار داده اما این نگرانی را هم دارد مبادا این ورزشگاه تا پایان فروردین ماه نتواند الزامات کمیته صدور مجوز حرفه‌ای را فراهم سازد.

در همین راستا همان طور که در طرفداری خبر دادیم رضا درویش ابتدا ورزشگاه امام رضا(ع) را برای جایگزینی ورزشگاه آزادی مدنظر داشت. اما در ادامه راه مشهدی‌ها از این موضوع استقبال نکردند تا ابتدا سایت باشگاه تاکید کند اولویت اصلی پرسپولیس ورزشگاه آزادی است و در ادامه نیز مدیرعامل پرسپولیس به شکل رسمی تاکید کند در صورتی ورزشگاه آزادی مهیای میزبانی از پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نشود، ورزشگاه‌های تبریز، کرمان و اهواز در اولیت بعدی قرار خواهند گرفت.


گویا بررسی‌هایی که از سوی باشگاه پرسپولیس انجام شده به سمت و سویی است که برای انتخاب ورزشگاه، فاکتورهای مهمی برای تایید مسئولان AFC باید لحاظ شود. یکی از مهم ترین فاکتورها این است که ورزشگاه میزبان علاوه بر کیفیت بالای چمن، نور و ... باید هتل مناسبی هم برای اسکان تیم های میزبان و میهمان داشته باشد که در شرایط فعلی به جز ورزشگاه آزادی تنها سه استادیوم از این شرایط برخورداند.

به همین دلیل باشگاه پرسپولیس با وجود علاقمندی زیادی که به معرفی ورزشگاه سیرجان(استادیوم اختصاصی گل گهر) داشت، اما هتل نداشتن این ورزشگاه باعث شد از تصمیم خود منصرف شود.

به هر روی باشگاه پرسپولیس بسیار امیدوار است ورزشگاه آزادی تا زمان آغاز رقابت های لیگ قهرمانان نواقص خود را برطرف کرده و به همین دلیل همچنان اولویت خود را روی این استادیوم بین المللی قرار داده است. از این رو باید منتظر بود و دید ورزشگاه آزادی با رفع نواقش آماده این رقابت ها خواهد شد یا نه.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط