شنبه 31 شهریور 1403 - 00:00

کد خبر 198343

سه‌شنبه 21 شهریور 1402 - 11:30:00


یک کتاب خوب/ برای یک روز بیشتر


آخرین خبر/ آیا هرگز به خودتان گفته اید، ای کاش یک بار دیگر می‌توانستید با کسی که خیلی دوستش داشتید و او را از دست دادید گفتگو کنید؟
یا فرصت دیگر بدست می آوردید تا آن زمان از دست رفته را، زمانی که تصور می‌کردید او تا ابد زنده و با شما خواهد بود جبران کنید؟
اگر چنین است، بدانید چنانچه سال‌ها زندگی کنید، روزها بگذرانید، هیچ یک از آنها جای آن روزی را که در آرزویش هستید نمی‌گیرد.داستان این کتاب درباره‌ی یک مرد به نام چارلی بندیکت است که در اوج ناامیدی و خواب‌آلودگی، تصمیم می‌گیرد از این دنیا خارج شود. اما به شکلی جادویی و ناگهانی، پس از اینکه خودکشی را تلاش می‌کند، به طور غیرمنتظره‌ای دوباره به زندگی باز می‌گردد. این بار او در حالی که از عزیزان خود دور شده است، مجبور به زندگی با مادرش، پولی بندیکت، که از دنیا رفته، می‌شود. این بازگشت به گذشته، چارلی را با مواجهه‌های احساسی بیشتری روبرو می‌کند و او را در مسیری از دلهره‌ها و تلاش‌ها قرار می‌دهد تا رابطه‌ای که در گذشته به شکلی ترک کرده بود، بازسازی کند و از طریق این تجربه‌ها به تغییر و شفاف‌تر دیدن زندگی بپردازد.
این کتاب نه‌تنها یک داستان دراماتیک و مملو از احساسات است، بلکه به خواننده نشان می‌دهد که ما اغلب در لحظه‌های زندگی که به نظر می‌آید بی‌اهمیت هستند، در حقیقت آن‌ها به شدت معنادار هستند و می‌توانند تغییرات اساسی در ما ایجاد کنند. این کتاب با روایت‌های جذاب و تأثیرگذار میچ آلبوم، بازخوردهای مثبت از انتشار آن به دست آورد و محبوبیت زیادی به دست آورد.



پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط