جمعه 30 شهریور 1403 - 10:27

کد خبر 2047

پنج‌شنبه 03 فروردین 1402 - 18:10:00


ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه


فارس/ فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون بار ترافیکی نیمه‌سنگین و پرحجم از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز وجود دارد، همچنین شاهد ترافیک پرحجم و نیمه‌سنگین از جنوب به شمال محور فیروزکوه هستیم.

ایرج کهریزی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور هراز نیمه‌سنگین و پرحجم در جریان است و هموطنان به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.
وی با بیان اینکه تردد در آزادراه تهران_پردیس سنگین در جریان است، گفت: عبور وسایل نقلیه به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه به سمت تهران، در آزادراه تهران_پردیس و محور قدیم جاجرود سنگین و پرحجم گزارش شده اما با حضور عوامل پلیس راه ترافیک در حال روان‌سازی است.
کهریزی افزود: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه پرحجم و نیمه‌سنگین گزارش شده و خوشبختانه گره ترافیکی در این محور مشاهده نمی‌شود.
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و نیمه‌سنگین است و به دلیل بزرگراهی بودن این دو محور ترافیک‌های سنگین و فوق سنگین مشاهده نمی‌شود.
وی اضافه کرد: شب گذشته در جاده شریف‌آباد یک دستگاه پراید بر اثر خستگی و خواب‌آلودگی و همچنین سرعت زیاد واژگون و از مسیر خارج شده که متاسفانه یکی از هموطنانمان در این تصادف جان خود را از دست داده است.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط