جمعه 30 شهریور 1403 - 14:06

کد خبر 206030

سه‌شنبه 28 شهریور 1402 - 12:38:29


«یک روز خوب»؛ کتابی برای آشنایی کودکان با امام زمان(عج)


ایبنا/ نویسنده کتاب کودک و نوجوان «یک روز خوب» گفت: «یک روز خوب» عنوان کتابی ویژه گروه سنی ۷ تا ۱۰ سال با موضوع امام‌ زمان(عج) است که چگونه می‌توانند موجب شادی ایشان باشند.
فاطمه ‌بگزاده، نویسنده و فعال در حوزه کودک و نوجوان در همدان ضمن تاکید بر لزوم شناساندن ائمه(ع) و به ویژه امام زمان(عج) به کودکان و نوجوانان افرود: باید کودکان و نوجوانان امام زمان(عج) که امام حاضر اما غایب ماست را بشناسند و با فرهنگ انتظار آشنا شوند.
وی با بیان اینکه به لحاظ اهمیت این موضوع تصمیم به نوشتن کتابی با این موضوع گرفتم، عنوان کرد: بر این اساس ابتدا در این زمینه خوب تحقیق کردم تا بتوانم از طریق داستان امام زمان(عج) را به کودک بشناسانم و انتظار فرج را به کودک بفهمانم.
بگزاده گفت: برای نوشتن کتاب کودک با موضوع امام‌ زمان(عج) یک سال وقت صرف کردم و خدا کمک کرد تا کتاب‌ «یک روز خوب» متولد شد.
وی با اشاره به اینکه این کتاب در ۱۲ صفحه با تصویر بسیار زیبا کار شده است، گفت: افتخار این را داشتم که کتاب‌ توسط نشر فرهنگی حضرت مهدی (عج) روانه بازار شدند.
بگزاده درباره داستان «یک روز خوب» توضیح داد: این کتاب برای کودکان سنین ۷ تا ۱۰ سال است که در آن می‌خوانیم کارهای هر چند کوچک، اما خوب، می‌تواند دل امام زمان(عج) را خوشحال کند. 

وی ادامه داد: کودک می‌تواند با انجام‌ دادن کارهای خوب دل امام را خشنود کند که قهرمان داستان کودکی به نام نرگس است که می‌خواهد برای تولد امام کادو بخرد.
این نویسنده ادامه داد: در این داستان نرگس کوچولو به دنبال خرید و تهیه کادوی خوبی برای امام زمان(عج) است، اما در خلال داستان می‌خوانیم که نرگس چطور با انجام یک‌ سری کارهای کوچک بهترین کادو را به آقا می‌دهد.
در این داستان می‌خوانیم: پدربزرگ گفت: بله عزیزم تو بهترین کادو رو به امام هدیه دادی. بهتره یه بستنی برات بخرم و بریم مسجد. یادت باشه نماز را باید اول وقت خواند.
 
 



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط