یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 21:03

کد خبر 20848

سه‌شنبه 22 فروردین 1402 - 19:12:00


اگر امباپه از من عبور کند، باید آمبولانس خبر کنند!


ورزش 3/ فاکوندو مدینا قصد ندارد شنبه شب به هیچ عنوان به کیلیان امباپه اجازه عبور بدهد. در صورت رخ دادن این اتفاق، ستاره فرانسوی راهی بیمارستان خواهد شد.
لانس تیم شگفتی‌ساز این فصل لیگ فرانسه است و پس از پی اس جی با 6 امتیاز اختلاف در رده دوم قرار دارد. یکی از ستاره‌های تاثیرگذار این فصل لانس، فاکوندو مدینا، مدافع 23 ساله آرژانتینی، است. او که اخیرا به تیم ملی آرژانتین نیز دعوت شده، بی‌تاب بازی مهم و سرنوشت‌ساز شنبه هفته بعد برابر پی اس جی است.


مدینا در مورد رویارویی برابر مسی و کیلیان امباپه گفت: «قطعا اجازه نمی‌دهم بازیکنی از من عبور کند ولی مسی و امباپه در برخی مواقع غیرقابل مهار می‌شوند. اگر مسی از من بگذرد، پیراهنش را می‌گیرم تا متوقف شود ولی در مورد امباپه قضیه فرق می‌کند. او اگر از من عبور کند، باید آمبولانس خبر کنند!»


مدینا در مورد دعوت شدنش به تیم ملی گفت: «شماره‌ای ناشناس با من تماس گرفت و من جواب ندادم. وقتی دوباره تماس گرفت و خبر دعوت را شنیدم، فکر کردم یکی از دوستانم سر به سرم گذاشته ولی پشت خط لیونل اسکالونی بود. باورم نمی‌شد که به تیم ملی دعوت شده‌ام. در اردوی تیم ملی او به شوخی گفت اینجا کسی حضور دارد که به تماسم جواب نداد. در آن لحظه می‌خواستم گریه کنم.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط