یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 21:12

کد خبر 20966

سه‌شنبه 22 فروردین 1402 - 23:36:00


نویر هم نمی‌توانست این شوت را بگیرد


ورزش 3/منچسترسیتی با وجود 6 امتیاز کمتر از آرسنال همچنان به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار است و از سویی دیگر نیم نگاهی هم به فتح لیگ قهرمانان اروپا اروپا دارد؛ جایی که امشب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی آن میزبان بایرن مونیخ است.
شاگردان پپ گواردیولا مقابل حریفی قرار گرفته اند که بعد از برکناری یولیان ناگلزمان و به روی کار آمدن توماس توخل چهره جدیدی به خود گرفته است. آنها برای این که صعود خود را قطعی کنند به دنبال کسب یک پیروزی خانگی مقتدرانه هستند و موفق شدند در دقیقه 27 با زدن گل اول، زمینه را برای چنین اتفاقی مهیا کنند.

گل اول سیتیزن ها یک گل بسیار زیبا بود. رودری، هافبک اسپانیایی آبی‌های شهر منچستر، در فاصله حدود 25 متری دروازه بایرن صاحب توپ شد و با یک دریبل ریز ابتدا جمال موسیالا را از پیش رو برداشته و سپس با کات درون پایی چشم نواز توپ را به گوشه دروازه روانه کرد.
یان زومر برای مهار این توپ پرواز بلندی انجام داد اما کاتی که هافبک اسپانیایی به ضربه خود داده بود آن را به جایی فرستاد که حتی اگر مانوئل نویر هم بود نمی توانست مهارش کند. این گونه بود که شاگردان پپ با یک سوپرگل از توماس توخل در بازگشت به انگلیس استقبال کردند تا خود را در مسیر صعود قرار دهند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط