جمعه 30 شهریور 1403 - 11:00

کد خبر 2191

پنج‌شنبه 03 فروردین 1402 - 21:31:00


تراشتگن: حالا من شماره یک آلمان هستم


ورزش 3/مارک آندره تراشتگن از اینکه در غیاب مانوئل نویر به پیراهن شماره یک تیم ملی آلمان رسیده، خوشحال است و گفت که باید ثابت کند لایق پوشیدن این پیراهن است.
، مارک آندره تراشتگن، گلر شماره یک آلمان در دو بازی دوستانه برابر پرو و بلژیک خواهد بود. آلمان شنبه به مصاف پرو می رود و در غیاب مانوئل نویر مصدوم، تراشتگن پیراهن شماره یک را به تن خواهد کرد.
در واقع شکستگی استخوان درشت نی و نازک نی که مانوئل نویر در تعطیلات پس از جام جهانی و در حین اسکی دچار آن شد، بدترین خبر برای بایرن و آلمان بود. این اتفاق بایرن را در نیم فصل دوم فصل جاری با مشکل جدی مواجه کرد و این باشگاه مجبور شد یان زومر سوئیسی را به عنوان جانشین موقت نویر جذب کند. هانسی فلیک، سرمربی تیم آلمان،هم در گفت‌وگوی اخیر خود تراشتگن را شماره یک تیمش در غیاب نویر معرفی کرد.
تراشتگن در نشست خبری خود و در مورد رسیدن به آرزوی دیرینه‌اش یعنی پیراهن شماره یک مانشافت گفت: «حالا من شماره یک تیم ملی هستم و طبعا خوشحالم. حرف دیگری برای گفتن نیست. همیشه گفته بودم که هدفم رسیدن به پیراهن شماره یک تیم ملی است و حالا باید با عملکردم ثابت کنم لایقش هستم.»
 تراشتگن تایید کرد که با نویر حرف زده است: «پس از مصدویت مانوئل، گفت‌وگوی کوتاهی باهم داشتیم. برای او یک ریکاوری سریع را آرزو می کنم و امیدوارم با صبوری و آرامش بتواند بهبودی کامل پیدا کند. من دوست و هم‌تیمی او هستم و برایش بهترین‌ها را می خواهم.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط