یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 15:04

کد خبر 24086

شنبه 26 فروردین 1402 - 14:26:00


اولویت بندی طرح یکپارچه مشخص شد/ تحویل سه ماهه خودروهای سایپا و مدیران خودرو


تسنیم/ طبق گفته معاون وزیر صمت متقاضیان خرید خودرو می‌توانند بعدازظهر امروز با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه از جزئیات زمان تحویل خودروهای خود مطلع شوند.



قیمت خودروهایی که در طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی عرضه شده‌اند و به فروش می‌رسند، براساس قیمتِ روز اعلامی توسط شورای رقابت خواهد بود و لیست جدید قیمت خودروهای سایپا و ایران‌خودرو در سایت این شرکت‌ها قرار دارد.

همزمان با ارسال نامه معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به مدیران عامل 27 بانک و مؤسسه اعتباری در رفع مسدودی وجوه حساب‌های وکالتی متقاضیان خرید خودرو، اولویت‌بندی تحویل تعدادی از خودرو‌های تولید داخل انجام شد.

جزئیات اعلام زمان تحویل خودروهای ۴ شرکت خودروسازی

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت نیز اعلام کرد: از فردا ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت نام در حساب خود ( بنام سازمان حمایت) مسدود کرده‌اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود.
نوبت دهی متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌های سایپا‌، مدیران خودرو، فردا و ایلیا انجام شده است و تمامی این متقاضیان حداکثر ظرف ۳ ماه خودروی خود را دریافت خواهند کرد.
در مورد ایران‌خودرو، بهمن‌خودرو و آرین‌خودرو باید برنامه تولید با لیست متقاضیان تطبیق داده شود که این کار در حال انجام است و حداکثر تا آخر این هفته مشتریان این شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود و انتخاب گزینه "جزئیات سفارش" از زمان تحویل خودروی خود مطلع شوند.
متقاضیان خودروهای شرکت‌های کرمان موتور و مکث موتور نیز حداکثر در مدت ۶ ماه می‌توانند خودروی خود را تحویل بگیرند.





پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط