جمعه 30 شهریور 1403 - 03:34

کد خبر 2651

جمعه 04 فروردین 1402 - 14:26:00


ثبت بیش از 8 میلیون تردد در جاده های قزوین


ایرنا/ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی و از ۲۵ اسفندماه گذشته تا پایان سومین روز از تعطیلات، هشت میلیون و هشت هزار دستگاه خودرو از سطح جاده‌های استان تردد کردند.

جواد حق لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین اظهار کرد: میزان تردد وسایل نقلیه از مسیرهای ارتباطی استان قزوین در مدت مشابه سال گذشته بالغ بر هشت میلیون و ۸۷۲ هزار و ۳۳۳ دستگاه خودرو بود.
به گفته وی، در حوزه تردد خودرو امسال و تا این زمان با کاهش ۱۰ درصدی تردد وسایل نقلیه روبرو هستیم.
وی ادامه داد: در حوزه مسافر نیز از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تاکنون ۲۶ هزار و ۵۴ مسافر از طریق پایانه های مسافربری قزوین به اقصی نقاط داخل و خارج از استان جا به جا شدند در حالی که این تعداد مسافر در مدت مشابه سال گذشته ۳۰ هزار و ۶۵۸ مسافر بوده است.
حق لطفی یادآور شد: در حوزه جا به جایی مسافر از پایانه های استان قزوین، امسال نیز با کاهش ۱۵ درصدی مسافر مواجه هستیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز موج نخست مسافران از تعطیلات نوروزی و شروع موج دوم سفرها، پیش بینی می شود طی امروز و فردا لاین های شمالی و جنوبی آزادراه های استان با حجم ترافیک روبرو شود و به همین خاطر از مسافران و رانندگان درخواست می شود تا ضمن مدیریت سفر، به قوانین راهنمایی احترام گذاشته و هنگام عبور از مسیرهای ارتباطی قزوین با ماموران راهداری و پلیس راه نیز همکاری داشته باشند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط