سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 17:06

کد خبر 275379

سه‌شنبه 23 آبان 1402 - 09:16:00


عبدخدایی: با وجود اسرائیل سقوط آمریکا حتمی است اما زمان می‌برد


باشگاه خبرنگاران/ دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام گفت: قدرت رژیم اشغالگر صهیونیستی خواه یا ناخواه از بین می‌رود و آن‌ها سقوط خواهند کرد.
 
محمدمهدی عبدخدایی دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام و پژوهشگر تاریخ معاصر درباره تحولات فلسطین و سرنگونی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: قدرت رژیم اشغالگر صهیونیستی سرانجام خواه یا ناخواه از بین می‌رود و آن‌ها سقوط خواهند کرد. صهیونیست‌ها جنایتکار و کودک کش هستند؛ در قوانین جنگ آمده است که نباید به شهر حمله کرد، اما آن‌ها این اقدام را انجام می‌دهند.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام گفت: صهیونیست‌ها در حالی روی مردم بمب می‌ریزند که تعداد کمتری نیرو‌های نظامی وجود دارد و اکثر آن‌ها شهروندان عادی هستند.

عبدخدایی گفت:‌ ببینید آن‌ها چگونه رفتار می‌کنند و در تاریخ رفتار جنگجویان مسلمان را هم ببینید. نگاه کنید با اسرایی که فلسطینی‌ها از صهیونیست‌ها گرفتند چه رفتاری کردند و اسرائیلی‌ها با اسرای فلسطینی چگونه رفتار می‌کنند.

پژوهشگر تاریخ معاصر  اظهار کرد: مثل اینکه انسانیت در رئیس جمهور آمریکا و میان صهیونیست‌ها وجود ندارد. آمریکایی‌ها اسرائیل را تجهیز کردند، این‌ها اسرائیل را  درست کردند که تا خاورمیانه را غارت کند.

عبدخدایی  ادامه داد: با وجود اسرائیل سقوط آمریکا حتمی است، اما زمان می‌برد. صهیونیست‌هایی که اینگونه آدم می‌کشند بدانند که کشتار آدم‌ها جزا دارد.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام  افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که اسرائیل در ۲۵ سال آینده نخواهد بود و امیدوارم خدا به رهبر انقلاب عمری دهد تا ببینند که این صهیونیست‌ها به چه شکلی نابود می‌شوند.

وی درباره تنفر مردم جهان از صهیونیست‌ها گفت: در اروپا حتی ضرب المثل وجود دارد جهود‌ها نامرد و نزول خور هستند. جهود‌ها حضرت موسی را تنها گذاشتند. جهود همیشه در ایران بدنام بوده است. اکنون مشاهده می‌کنیم که این صهیونیست‌ها با اسرای فلسطینی چه کردند. خشن و ترسو، بی رحم و مکار  و مال پرست  ویژگی اصلی این جهود‌ها است.

پژوهشگر تاریخ معاصر درباره دلیل حمایت‌های آمریکایی‌ها از صهیونیست‌ها اظهار کرد:در آمریکا ۵ میلیون یهودی وجود دارد و تمام بانک‌های این کشور  زیر نظر آن‌ها قرار دارد. هر کس می‌خواهد رئیس جمهور شود باید آن را برای خود نگهدارد و به همین جهت رئیس جمهور‌های آمریکا از دولت اسرائیل حمایت کردند.

عبدخدایی گفت:‌ ایرانی‌ها در ذات خود با جهود بیگانه هستند. حتی آن‌ها در قرآن هم سابقه بدنامی دارند. در تاریخ هم ثبت شده است که جهود‌ها همیشه از دیدگاه مردم بدنام، نزول خور خشن و قاتل هستند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط