جمعه 30 شهریور 1403 - 21:09

کد خبر 3045

جمعه 04 فروردین 1402 - 23:52:00


رقابت گریزمان و امباپه کابوس هلند شد


ورزش 3/در روزهای اخیر جو تیم ملی فرانسه تحت تاثیر انتخاب شدن کیلیان امباپه به عنوان کاپیتان اول و دلخوری شدید آنتوان گریزمان از این قضیه قرار داشت. دشان امباپه را به گریزمان ترجیح داد تا ناراحتی این بازیکن را موجب شود. امباپه در نشست خبری دیروز خود گفت که گریزمان ناامید شده ولی در این مورد با او گفت‌وگوی مثبتی داشت. شایعاتی مبنی بر خداحافظی گریزمان از تیم ملی نیز شنیده می شد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.
فرانسه امشب در مقدماتی یورو 2024 به مصاف هلند رفته و تا دقیقه 25 بازی به سه گل پیش افتاده است. جالب اینه هم گریزمان گل زده و هم امباپه.
در دقیقه سوم بازی گریزمان موفق شد از درون محوطه جریمه روی پاس امباپه و با پای چپ توپ را به زیبایی به تور دروازه هلند بچسباند. گریزمان برای اینکه نشان دهد چیزی کمتر از امباپه ندارد، بازی را بسیار با انگیزه شروع کرد و خیلی زود نیز گلزنی کرد.
سه دقیقه بعد دایو اوپامکانو موفق شد گل دوم فرانسه را به ثمر برساند و گریزمان روی این گل نقش مستقیم داشت. ارسال او از سمت چپ پس از برخورد به بازیکن هلند مقابل اوپامکانو افتاد و او هم دروازه خالی را باز کرد.در دقیقه 21 نیز نوبت به کیلیان امباپه رسید تا گلزنی کند. کاپیتان برای اینکه از گریزمان جا نماند، روی پاس اورلین شوامنی توانست گل سوم فرانسه را بزند. رقابت گریزمان و امباپه تا به اینجا کاملا به سود فرانسه شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط