شنبه 31 شهریور 1403 - 03:34

کد خبر 324619

دوشنبه 11 دی 1402 - 14:12:57


دبیرکل حزب ندا: وزارت کشور در پیش ثبت‌نام‌ها احزاب را غافلگیر و منفعل کرد


ایرنا/ دبیرکل حزب ندای ایرانیان در مناظره انتخاباتی ایرنا گفت: وزارت کشور در پیش ثبت‌نام‌ها احزاب را غافلگیرو منفعل کرد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس روز یازدهم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد. در همین راستا خبرگزاری ایرنا میزگرد انتخاباتی با حضور «شهاب طباطبایی» دبیرکل حزب ندای ایرانیان، «عبدالله مرادی» مدیرکل سیاسی وزارت کشور و «امیرحسین ثابتی» فعال سیاسی برگزار کرد.
شهاب طباطبایی دبیرکل حزب ندای ایرانیان در مناظره انتخاباتی ایرنا با بیان اینکه برخی از دوستان بدسلیقه با گرایش‌های خاص خود هم جمهوریت را تخریب می‌کنند و هم اسلامیت! پیغمبر اکرم (ص) رحمت العالمین بود و مثل خورشید بر کافر و مسلمان باید اشعه آن برسد. الان در چنین وضعیتی هستیم؟، گفت: در حالی که ما درون جبهه اصلاحات مذاکره و فضا را برای تصمیم‌گیری درباره انتخابات آماده می‌کردیم تا حتی احزابی که برای مشارکت «ان قلت» داشتند، ثبت نام کنند. یکباره و شبانه همانند عملیات‌های غافلگیرانه، وزارت کشور اعلام کرد فردا پیش ثبت نام است و در این غافلگیری هم اعلام کردند قانون مجلس است. احزابی که باید دعوت به مشارکت کنند! خود برای ثبت نام اعضای خود غافلگیر و منفعل شدند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط