شنبه 31 شهریور 1403 - 00:01

کد خبر 325192

دوشنبه 11 دی 1402 - 21:57:31


نقدعلی: با علم‌الیقین می‌گویم لایحه عفاف و حجاب دستکاری شده است


خبرآنلاین/ عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای می‌گوید: گفتن واقعیت مشکلی ندارد منتها اینکه یکسری تفاوت‌های میان مصوبه کمیسیون و آنچه که به شورای نگهبان ارسال شده، وجود دارد، قطعی است منتها اینکه تغییرات صورت گرفته ناشی از چه بوده و به دست چه کسانی انجام شده را نمی‌توانم قضاوت کنم اما تفاوت بین مصوبه کمیسیون با آنچه به شورا ارسال شده، قطعی است.

در حالی که اعضای هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی خبر دستکاری پنهانی لایحه عفاف و حجاب را تکذیب می‌کنند، عضو کمیسیون ویژه بررسی لایحه عفاف و حجاب خبر حسن نوروزی پیرامون دستکاری لایحه مذکور را تایید می‌کند.
محمد تقی نقدعلی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین ادعای پیرامون دستکاری پنهانی لایحه عفاف و حجاب را تایید کرد و گفت: جز راست نباید گفت و هر راست نشاید گفت. گفتن واقعیت مشکلی ندارد منتها اینکه یکسری تفاوت‌های میان مصوبه کمیسیون و آنچه که به شورای نگهبان ارسال شده، وجود دارد و قطعی است منتها اینکه تغییرات صورت گرفته ناشی از چه بوده و به دست چه کسانی انجام شده را نمی‌توانم قضاوت کنم اما تفاوت بین مصوبه کمیسیون با آنچه به شورا ارسال شده، قطعی است.
میان مصوبه کمیسیون ویژه بررسی لایحه عفاف و حجاب با آنچه ارسال شده، تفاوت وجود دارد
وی در پاسخ به اینکه چه کسانی در مظان اتهام دستکاری لایحه عفاف و حجاب قرار دارند؟ افزود: پروسه ارسال مصوبات به شورای نگهبان مراحل مختلفی را طی می‌کند، بنابراین اینکه تغییرات صورت گرفته در لایحه عفاف و حجاب تعمدی و یا غیر عمدی بوده، باید بررسی شود اما اجمالاً در مراحلی که مصوبه به شورای نگهبان ارسال شده، تفاوتی میان مصوبه کمیسیون و آنچه به شورا ارسال شده، وجود دارد.
نقدعلی در واکنش به اینکه یعنی فرد یا افرادی خارج از کمیسیون ویژه بررسی لایحه عفاف و حجاب تغییراتی در لایحه مذکور اعمال کرده است؟ تصریح کرد: اصل تفاوت میان مصوبه کمیسیون و آنچه به شورای نگهبان ارسال شده را تایید می‌کنم.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در واکنش به تکذیب ادعای نوروزی توسط غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: بنده آنچه می‌گویم براساس علم‌الیقینی است که خودم دارم و اختیار اظهار نظر دارم.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط