پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 20:10

کد خبر 3319

شنبه 05 فروردین 1402 - 12:37:00


عامل ایجاد رعب و وحشت در شهرستان گناوه دستگیر شد


ایرنا/ فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی مسلح که با تیراندازی هوایی باعث وحشت شهروندان و مسافران نوروزی در شهر گناوه شده بود، دستگیر شد.

سردار حیدر سوسنی، فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار کرد: عوامل انتظامی پاسگاه قلعه حیدر گناوه، حین انجام وظیفه و برقراری نظم و امنیت برای مسافریان و شهروندان با فردی مواجه شدند که سراسیمه درخواست کمک کرد.
وی افزود: فردی مسلح به سلاح کمری در خیابان ساحلی روستای مال قاید در حال قدرت‌نمایی و شلیک تیر هوایی و ایجاد ناامنی برای شهروندان است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در این ارتباط بلافاصله ماموران انتظامی بصورت پیاده در بین مسافران در ساحل حرکت و فرد مسلح را مورد شناسایی قرار دادند.
سوسنی بیان کرد: فرد مسلح به محض رویت پلیس، اقدام به شلیک چندین تیر جنگی به سمت ماموران می کند اما خوشبختانه تیرهای شلیک شده به ماموران و شهروندان برخوردی نداشت.
وی بیان کرد: با توجه به شلوغی جمعیت امکان استفاده از سلاح با احتمال آسیب به شهروندان و میهمانان نوروزی مقدور نشد و ماموران پلیس بدون بکار گیری سلاح در یک اقدام پلیسی و با جانفشانی، فرد مسلح را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: از این متهم یک قبضه سلاح کلت کمری همراه با چهار فشنگ جنگی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، گفت: پلیس برای امنیت و آرامش شهروندان از هیچ گونه تلاش و کوششی فروگذاری نکرده و در این راه حاضر است جان خود را فدای مردم کند.
شهرستان گناوه از نقاط گردشگرپذیر استان بوشهر در جنوب کشور در تعطیلات نوروز پذیرای جمعیت بی شماری از هموطنان است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط