شنبه 31 شهریور 1403 - 23:05

کد خبر 33279

دوشنبه 04 اردیبهشت 1402 - 14:56:00


گلدان چوبی | گلدانی زیبا به‌ عنوان مبلمانی شهری، پارکی و باغی


بازار/ گلدان‌های چوبی قابلیت استفاده در بخش‌های مختلف شهر و دکوراسیون‌های خارجی را دارند. با کمک این گلدان‌ها می‌توانید ظاهری منحصربه‌فرد به فضای خارجی موردنظر ببخشید. گلدان‌های چوبی دارای تنوع زیادی هستند که از جمله محبوب‌ترین مدل‌های آن‌ها می‌توان به آدنا، آراد، آرشا، آرشام، آلاله، آماریس و ارکیده اشاره کرد. اگر قصد آشنایی با انواع در بازار را دارید، در این مطلب با ما همراه باشید.


گلدان چوبی؛ گزینه مناسب زیباسازی شهری، پارک‌ها، ویلاها و باغ‌ها
گلدان‌های چوبی قابلیت استفاده در بخش‌های مختلف شهر و دکوراسیون‌های خارجی را دارند. با کمک این گلدان‌ها می‌توانید ظاهری منحصربه‌فرد به فضای خارجی موردنظر ببخشید. گلدان‌های چوبی دارای تنوع زیادی هستند که از جمله محبوب‌ترین مدل‌های آن‌ها می‌توان به آدنا، آراد، آرشا، آرشام، آلاله، آماریس و ارکیده اشاره کرد. اگر قصد آشنایی با انواع گلدان چوبی در بازار را دارید، در این مطلب با ما همراه باشید.

 
گلدان چوبی چه تأثیری در فضاسازی و زیبایی محیط دارد
در فضاسازی شهرها باید از انواع آیتم‌ها برای دکوراسیون استفاده کرد. استفاده از آیتم‌های مختلف باعث می‌شود تا جلوه محیط بسیار زیباتر از همیشه شود. یکی از بهترین آیتم‌ها برای زیباسازی شهرها که تنوع مدل‌بالایی هم دارد و می‌توان از آن در انواع سبک‌های دکوراسیون شهری استفاده کرد، گلدان چوبی است.
به دلیل تنوع بالا در طرح، گلدان‌های چوبی تأثیر خوبی در فضاسازی محیط ایجاد می‌کنند. این گلدان‌ها قابلیت استفاده در مسیرهای عابر پیاده، پارک‌ها، فرهنگسراها، حیاط‌های محیط‌های اداری و آموزشی را دارند. همچنین در برخی مواقع می‌توان در دکوراسیون داخلی محیط‌های اداری و تجاری هم از این نوع گلدان‌ها استفاده کرد.

گلدان‌های چوبی چه ویژگی‌هایی دارند؟
شاید این سؤال را از خود بپرسید که گلدان‌های چوبی بهتر هستند یا گلدان‌های سنگی و بتنی؟ در پاسخ به این سؤال، باید بگوییم درست است که گلدان‌های سنگی و بتنی هم زیبایی خاص خود را دارند، اما طراحی منحصربه‌فرد گلدان‌های چوبی و همین‌طور امکان استفاده از آن‌ها در انواع سبک‌های دکوراسیون شهری باعث شده است تا سفارش‌های بیشتری برای این نوع گلدان‌ها وجود داشته باشد.
گلدان‌های چوبی به دلیل بافت خاص خود، به طبیعت آسیب نمی‌زنند. عدم آسیب به طبیعت هم یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در زمان استفاده از آیتم‌های مختلف برای اتمام دکوراسیون‌های شهری به آن‌ها توجه داشته باشید.
گلدان‌های چوبی تنوع طرح و مدل زیادی دارند. در نتیجه، می‌توان از آن‌ها برای انواع سبک‌های دکوراسیون استفاده کرد. این در حالی است که گلدان‌های سنگی و بتنی تنوع طرح و مدل نسبتاً محدودی دارند. به دلیل پوشش سلیقه‌های بیشتر، گلدان‌های چوبی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.
گلدان‌های چوبی به نسبت گلدان‌های بتنی و سنگی از وزن کمتری برخوردار هستند. در نتیجه، جابه‌جایی آن‌ها ارزان‌تر و آسان‌تر است. به همین خاطر، اگر بودجه نسبتاً محدودی دارید، توصیه می‌کنیم برای تکمیل دکوراسیون شهری، به سراغ گلدان‌های چوبی بروید.

 
برخی از محبوب‌ترین مدل‌های گلدان‌های چوبی در بازار
در حال حاضر، انواع مدل‌های گلدان چوبی به بازار عرضه شده است که هرکدام طراحی و دیزاین خاص خود را دارند. شما می‌توانید متناسب با فضایی که قصد انجام دکوراسیون را در آن دارید، گلدان چوبی موردنیاز خود را خریداری کنید. در ادامه با برخی از معروف‌ترین مدل‌های گلدان‌های چوبی در بازار آشنا می‌شویم.

گلدان چوبی آدنا؛ منحصربه‌فرد با طراحی مکعبی
اگر به دنبال یک گلدان چوبی باکیفیت هستید، گلدان چوبی مدل بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این گلدان با متریال Thermo Pine یا همان پاین اشباع، طول عمر بالایی دارد و می‌تواند هر نوع شرایط آب‌وهوایی را به‌خوبی تحمل کند.
گلدان چوبی آدنا دارای روغن پوشش حفاظتی مخصوص فضای باز است. این روغن از این گلدان در برابر اشعه UV محافظت می‌کند که این منجر به افزایش طول عمر گلدان آدنا می‌شود. همچنین سازه نگهدارنده این گلدان هم با متریال فولادی و با رنگ الکترواستاتیک ساخته شده است و رطوبت به‌هیچ‌عنوان نمی‌تواند به آن آسیب بزند.
یکی از مشکلاتی که برخی گلدان‌های چوبی با آن درگیر هستند، پوسیدن مخزن گلدان بعد از چند سال استفاده است. برای رفع این مشکل در گلدان آدنا، مخزن این گلدان از گالوانیزه ساخته شده است. همچنین برای اتصال چوب به فلز هم پیچ‌های استیل استفاده شده‌اند و حتی در رطوبت شدید هم به‌هیچ‌عنوان آسیب نمی‌بینند.

گلدان چوبی آراد با طراحی استوانه‌ای
به گلدان‌های با طراحی استوانه‌ای علاقه دارید؟ گلدان چوبی آراد بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این گلدان با ساخته‌شدن از متریال پاین اشباع همان Thermo Pine می‌تواند نیاز شما را از بابت یک گلدان حرفه‌ای به‌خوبی برطرف کند.
در ساخت گلدان آراد از روغن پوشش حفاظی مخصوص فضای باز استفاده شده است که این گلدان را در برابر اشعه UV مقاوم می‌کند. در نتیجه، حتی اگر این گلدان برای طولانی‌مدت هم در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرد، آسیب نخواهد دید.
برای گلدان چوبی آراد از مخزن پلی‌اتیلن استفاده شده است. این مخزن وزن کمتری نسبت به گالوانیزه دارد و درعین‌حال حتی با قرارگیری در شدیدترین میزان رطوبت هم هیچ مشکلی از بابت زنگ‌زدن و ازبین‌رفتن نخواهد داشت.

گلدان آرشا؛ خاص و مناسب برای انواع محیط‌ها
اگر به دنبال گلدان چوبی هستید که طراحی افقی داشته باشد و زیبایی آن هر نگاهی را به خود جذب کند، گلدان آرشا بهترین گزینه برای شما است. این گلدان که از متریال چوب پاین اشباع ساخته شده است، دارای مخزن پلی‌اتیلن و پیچ‌های استیل برای اتصال چوب به فلز می‌باشد. استفاده از این متریال‌ها باعث می‌شود تا حتی با قرارگیری در مرطوب‌ترین نقاط کشور هم هیچ مشکلی برای این گلدان رخ ندهد.

گلدان آلاله با متریال پاین اشباع
در ساخت بسیاری از گلدان‌های چوبی از متریال پاین اشباع استفاده می‌شود که گلدان مدل آلاله یکی از آن‌ها است. برای افزایش مقاومت این گلدان در برابر نور خورشید از روغن پوشش محافظتی استفاده شده است که مقاومت این گلدان را در برابر اشعه UV افزایش می‌دهد. مخزن استفاده شده در این گلدان چوبی هم از نوع پلی‌اتیلنی است. همچنین می‌توانید متناسب با نیاز خود، این گلدان را با ابعاد و چوب‌های دلخواه سفارش دهید.

گلدان چوبی را از چه مجموعه‌ای بخریم؟
آدنا، آراد، آرشا، آرشام، آلاله و آماریس از جمله محبوب‌ترین مدل‌های گلدان‌های چوبی در بازار هستند. اگر قصد خرید این گلدان‌ها را دارید، ما به شما مجموعه پارس آرای کوهستان را معرفی می‌کنیم. محصولات این برند از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و در عین حال با رقابتی‌ترین قیمت هم ارائه می‌شوند. برای خرید انواع گلدان چوبی از این مجموعه کافی است همین حالا وارد وب‌سایت و دسته‌بندی گلدان‌ چو‌بی شوید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط