شنبه 31 شهریور 1403 - 03:46

کد خبر 37003

پنج‌شنبه 07 اردیبهشت 1402 - 15:00:00


ناسا برنده جایزه صدای مردم برای سال ۲۰۲۳ شد!


برنا/ ناسا یک جایزه Webby و پنج جایزه People's Voice را در بیست و هفتمین دوره جوایز سالانه Webby، به رسمیت شناختن برتری در اینترنت، کسب کرده است. این جایزه بیست و هفتمین جایزه وببی ناسا از سال 1998 است و نشان دهنده تعهد آژانس به ایجاد ارتباطات دیجیتالی جذاب و آموزشی است.

اثر برنده جایزه وبی در سال 2023 ناسا که توسط هیئت داوران انتخاب شده است، تصاویر هابل چگونه ساخته می شوند (ناسا، برنده وببی برای بهترین ویدئو، علم و آموزش). به عنوان یک عکاس کیهانی، تلسکوپ فضایی هابل ناسا بیش از یک میلیون عکس فوری از کیهان گرفته است. این تصاویر عظمت خود را به ما نشان می دهند، توضیح می دهند و به ما القا می کنند.

در کنار جوایز داوری Webby که توسط اعضای آکادمی بین‌المللی هنر و علوم دیجیتال (IADAS) انتخاب می‌شوند، برندگان جوایز صدای مردم با رای عمومی مشخص می‌شوند. پنج پروژه ناسا افتخار برنده شدن جوایز صدای مردم را دریافت کردند:

چشمان ناسا به سیارک ها - تجسم سیارک ها در منظومه شمسی ما. ناسا/آزمایشگاه رانش جت (برنده صدای مردم، وب سایت ها و سایت های موبایل، بهترین تجسم داده ها)
تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا جهان را باز می کند - جهان را در مورد نحوه پرتاب و استقرار تلسکوپ به روز نگه می دارد. تلسکوپ فضایی ناسا/جیمز وب (برنده صدای مردم، کمپین های اجتماعی، اجتماعی، آموزش و کشف)
وب سایت آزمایشگاه رانش جت ناسا – دروازه آنلاین یکی از مراکز پیشرو ناسا برای علم زمین و اکتشاف روباتیک جهان. ناسا/آزمایشگاه رانش جت/کالتک (برنده صدای مردم، وب سایت ها و سایت های موبایل، علم)
رسانه های اجتماعی ناسا - با میلیون ها دنبال کننده، حساب های رسانه های اجتماعی شاخص ناسا، مخاطبان جمعی را در اختیار آژانس قرار می دهند که از پلتفرم ها و گروه های مختلف مردم استفاده می کنند. ناسا (برنده صدای مردم، اجتماعی، بهترین حضور اجتماعی - نام تجاری)
پرتاب تلسکوپ وب ناسا از طریق اولین تصاویر مجموعه جریان زنده - یک لیست پخش 10 ویدیویی از رویدادهای مهم برای تلسکوپ. ناسا (برنده صدای مردم، اجتماعی، رویدادها و پخش زنده)
به طور کلی، پروژه های ناسا امسال نامزد نه جایزه وببی شدند. نامزدهای دیگر این آژانس عبارتند از:

29 Days on the Edge – ما تلسکوپ فضایی جیمز وب را پرتاب کردیم. سپس ما مجبور شدیم آن را در حالی که سفری میلیونی را آغاز کرده بود، باز کنیم. ناسا (نامزد، ویدئو، فناوری)
کمپین اجتماعی ناسا Artemis I - چند میلیون دوست را برای سوار شدن با خود همراه می کند. ناسا (نامزد، اجتماعی، آموزش و کشف)
NASA's On a Mission – داستان‌هایی درباره مأموریت‌های ناسا، که از طریق زندگی کسانی که اکتشاف فضا را ممکن می‌کنند، روایت می‌شود. ناسا/آزمایشگاه رانش جت (نامزد، پادکست، علم و آموزش)
دو ملک دیگر ناسا به عنوان مفتخر انتخاب شدند. برگزیدگان Webby به عنوان یکی از بهترین ها در اینترنت به عنوان بخشی از فرآیند داوری Webby انتخاب می شوند. برگزیدگان این آژانس عبارتند از:

برنامه اکتشاف سیاره فراخورشیدی ناسا - به دلیل رویکردش در دسترسی به ساختمان بالاتر و فراتر از استانداردهای مطابقت، مورد تجلیل قرار گرفت. ناسا/آزمایشگاه رانش جت (Honoree، وب‌سایت‌ها و سایت‌های موبایل، فناوری در دسترس)
تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا جهان را باز می کند - برنامه رسانه اجتماعی تلسکوپ فضایی جیمز وب به دلیل محتوایی که به اشتراک گذاری دانش را آموزش می دهد و ترویج می کند مورد تقدیر قرار گرفت. تلسکوپ فضایی ناسا/جیمز وب (Honoree، Social، General Social، Education and Discovery)


درباره Webbys

Webbys یک مسابقه جوایز سالانه است که توسط آکادمی بین المللی هنر و علوم دیجیتال (IADAS) میزبانی و ارائه می شود. طبق وب سایت آن، جوایز Webby امسال نزدیک به 14000 اثر از 50 ایالت و 70 کشور در سراسر جهان دریافت کرد.

برندگان هر بخش در مراسم اهدای جوایز در 15 می 2023 در نیویورک تجلیل خواهند شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط