شنبه 06 مرداد 1403 - 06:23

کد خبر 374857

دوشنبه 23 بهمن 1402 - 07:33:00


رقابت نوراللهی و ستاره آرژانتینی برای نیمه‌نهایی


ورزش 3/نام هافبک ایرانی الوحده در جمع برترین‌های لیگ برتر امارات دیده می‌شود.
وقفه رقابت‌های باشگاهی لیگ برتر امارات موجب شده تا صفحه رسمی لیگ فانتزی این کشور نسبت به انتخاب برترین بازیکنان از نگاه مردم داشته باشد که در این بین نام احمد نوراللهی از الوحده و مهدی قایدی از اتحاد کلباء به‌عنوان لژیونرهای ایرانی به چشم می‌خورد و هر دو بازیکن در یک سمت جدول این نظرسنجی قرار گرفته‌اند.
احمد نوراللهی که سال درخشانی در الوحده پشت سر می‌گذارد و در کنار درخشش در لیگ‌کاپ امارات که سه گل در چهار بازی به ثمر رسانده، در 12 بازی لیگ برتر این کشور هم به میدان رفته که موفق شده یک گل بزند و پنج پاس گل بدهد و با این عملکرد به چشم بیاید.

هافبک ایرانی الوحده که جزء بهترین‌های تیمش در این فصل بوده، در نظرسنجی لیگ فانتزی فوتبال امارات تا مرحله یک‌چهارم نهایی پیش رفته و برای رسیدن به جمع چهار بازیکن برتر با فدریکو کارتابیا، ستاره آرژانتینی شباب الاهلی و هم‌تیمی فصل گذشته‌اش رقابت می‌کند.
فدریکو کارتابیا نیز در این فصل 11 بازی انجام داده که موفق شده سه گل در لیگ برتر امارات به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد و در رقابت با احمد نوراللهی قرار گرفته است.
برنده رقابت در نظرسنجی بین احمد نوراللهی و کارتابیا، در نیمه نهایی باید با بازیکن برتر از بین مهدی قایدی و سفیان رحیمی از العین رقابت داشته باشد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط