چهارشنبه 04 مهر 1403 - 21:48

کد خبر 37659

جمعه 08 اردیبهشت 1402 - 12:59:00


اظهارات رئیس کل دادگستری مازندران درخصوص پرونده قتل آیت الله سلیمانی


ایسنا/ رئیس کل دادگستری مازندران در خصوص پیگیری پرونده قتل آیت الله سلیمانی، گفت: پرونده در جریان رسیدگی است و بزودی تحقیقات و صدور کیفر خواست انجام و قاتل به عمل خود می‌رسد.

رئیس سازمان انرژی اتمی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت الله سلیمانی با اشاره به شخصیت این روحانی والامقام گفت: آیت الله سلیمانی انسانی وارسته، بزرگوار، مومن، متخلقه به اخلاق و مردم‌دار بودند.

محمد اسلامی که استاندار اسبق مازندران هم بود، براساس شناختی که از آیت الله سلیمانی داشت، اظهارکرد: این روحانی وارسته گره‌گشا از مشکلات مردم بود و در ولایتمداری، انقلاب و دین به ثابت قدم بودن شهرت داشت.

معاون رئیس جمهوری در سازمان انرژی اتمی ابرازعقیده کرد: شهید آیت الله سلیمانی در همه کسوت هایی که داشت هیچ وقت خسته نبوده و مجدانه به وظایف و رسالت خود می‌پرداخت.

این مسئول به فرمایشات رهبری درباره معرفی شخصیت آیت الله سلیمانی اشاره کرد و گفت: نتیجه کار نیم قرن مجاهدت آیت الله سلیمانی شهادت بود که نصیبشان شد.

اسلامی در توصیه‌ای به دوستداران و یاران آیت الله سلیمانی یادآور شد: لازم است پرچم این شهید روحانی بر افراشته و ادامه دهندگان مسیر ایشان که ولایتمداری است گام بردارند.

رئیس کل دادگستری مازندران نیز در این مراسم در خصوص پیگیری پرونده قتل آیت الله سلیمانی، گفت: پرونده در جریان رسیدگی است و بزودی تحقیقات و صدور کیفر خواست انجام و قاتل به عمل خود می‌رسد.

حجت الاسلام محمدصادق اکبری در معرفی شخصیت شهید آیت الله سلیمانی، اظهار کرد: این شهید از روحانیون بسیار انقلابی، ولایی و خدمتگذار بود و این اتفاق ناگوار ضایعه جبران ناپذیری است که بر پیکر جامعه وارد آمد.

وی با بیان اینکه مردم مومن، متعهد و لایتمدار مازندران با حضور خود در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی قدر این خدمتگزار را پاس داشتند، تصریح کرد: دشمنان دین و انقلاب این حضور منسجم را می‌بینند و می‌دانند که اقدامات جنایتکارانه آنان ره به جایی نمی‌برد بلکه موجب دوستی بیشتر مردم با ولایت و روحانیت خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط