جمعه 13 مهر 1403 - 02:56

کد خبر 382426

یک‌شنبه 29 بهمن 1402 - 09:40:51


یک کتاب خوب/ درمانگر


آخرین خبر/کتاب درمانگر (The Therapist) اثر بی ای پاریس که به‌تازگی از نشر کوله پشتی منتشر شده است، رمانی روانشناختی، هیجان‌انگیز و روایتگر داستانی قدرتمند از خانه‌ای است که رازی تکان‌دهنده را در خودش دارد. بی ای پاریس در کتاب «درمانگر» به‌مانند رمان‌های قبلی‌اش به‌گونه‌ای در ذهن شما نفوذ می‌کند که تا پایان کتاب نمی‌توانید آن را زمین بگذارید.

خلاصه کتاب درمانگر نوشته بی ای پاریس
وقتی آلیس و لئو به خانه‌ای تازه بازسازی‌شده در محله‌ای کوچک با تنها دوازده خانه نقل مکان می‌کنند، این همه‌ی چیزی است که آنها در آن لحظه آرزویش را داشتند. اما ظاهر می‌تواند فریبنده باشد! در حالی که آلیس برای آشنایی با همسایگان جدید خود یک مهمانی ترتیب می‌دهد، رازی ویرانگر را در مورد گذشته‌ی تاریک این خانه کشف می‌کند.

آلیس با مردی غریبه آشنا می‌شود که بر روی پرونده قتل دختری به نام نینا کار می‌کند. دختری که یک سال پیش در همین خانه به طرز فجیعی کشته شده است. آیا به همین دلیل این خانه نسبت به بقیه خانه‌ها ارزان‌تر بود؟ چرا لئو به آلیس چیزی نگفته بود؟ چرا علاقه نداشت که آلیس به همسایه‌ها نزدیک شود؟ همسایگان او رازهایی را پنهان می‌کنند و همه چیز آنقدرها هم که به نظر می‌رسد عالی نیست.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط