شنبه 31 شهریور 1403 - 17:36

کد خبر 38448

شنبه 09 اردیبهشت 1402 - 10:11:53


ترامپ بدترین کابوس حزب جمهوری خواه است 


آخرین خبر/ یکی از خبرنگاران نیویورک تایمز در پی دیدار و اظهارات ترامپ در کمپین انتخاباتی وی در نیوهمپشایر گفت نامزدی وی برای انتخابات دلهره‌آور است و او کابوس حزب جمهوری خواه است. جرمی پیترز از خبرگزاری تایمز در صحبت با آندریا میچل گفت: «آنچه می شنوید بدترین کابوس جمهوری خواهانی است که آرزو می کنند ترامپ از پیشنهاد خود برای ریاست جمهوری دست بردارد. نظرسنجی‌ها بارها و بارها نشان داده است که وقتی او در مورد قدرت اقتصادی و شکوفایی کشور حرف می زند در واقع از تجربه زمان ریاست‌جمهوری خود صحبت می کند، وقتی به در مورد صلح حرف می زند، در واقع در زمان وی روسیه با اوکراین در جنگ نبود و جهان مکان با ثبات تری بود.

وی ادامه داد: او نمی‌تواند جلوی خودش را بگیرد. شما مجدد شاهد تکرار حرف های وی در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 خواهید بود. او بازهم تکرار خواهد کرد که رای هوادارن وی دزدیده شده است.

این خبرنگار در ادامه گفت: ترامپ متوجه نشده است که چگونه به شکلی مؤثر به بایدن بتازد، زیرا آنچه نظرسنجی ها و گروه های آماری اعلام خواهند کرد این است که مردم از جو بایدن متنفر نیستند. ترامپ و جناح راست وی سخت اصرار دارند که او این جنایتکاری حقیر است و این حرف ها با مخاطبان ارتباطی برقرار نمی کنند


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط