شنبه 31 شهریور 1403 - 17:26

کد خبر 39722

یک‌شنبه 10 اردیبهشت 1402 - 10:26:47


تحلیل ها از تغییرات رمز ارز نشان از بحران بانکی غرب دارد


آخرین خبر/ کارشناسان حقوقی رمزارز پیش‌بینی کردند که بحران بانکی ممکن است هم اکنون هم شروع شده باشد. آشفتگی در بخش بانکی فرصتی جهت ورود سرمایه به بازار ارزهای دیجیتال به وجود آورده است و قیمت بیت کوین به دلیل نگرانی از سقوط بانک ها افزایش یافت.

به گزارشی از آخرین تحلیل سایت coingape، تصور می شد مجموعه ای از اقدامات آغاز شده توسط فدرال رزرو ایالات متحده و تسهیل شرایط بازار باعث افزایش قیمت بیت کوین شده است، اقدامی که جهت نجات بخش بانکی ایالات متحده را از فروپاشی گسترده بود. پس از سقوط بانک سیلورگیت و سیگنچر در ماه مارس، کاهش سهام First Republic Bank (FRC) نگرانی های جدیدی را در مورد ثبات در بخش بانکی ایجاد کرد. این در حالی است که گزارش هایی مبنی بر توقیف این بانک توسط شرکت بیمه سپرده فدرال شرایط را بدتر هم خواهد کرد.
از این رو، آنچه با Silvergate آغاز شد، اکنون به طور مشابه در First Republic Bank دیده می شود. در این زمینه، یک کارشناس محبوب ارزهای دیجیتال اظهار داشت که بحران بانکی به تازگی شروع شده است، اگرچه بر اساس صحبت های جیم کرامر خبرنگار CNBC  به نظر می رسد پیش بینی «معکوس» رخ دهد. در واقع، برخی از سهام هایی که وی در مورد آنها پیش بینی صعودی داشت بلافاصله کاهش یافتند و بالعکس، به طوری که استراتژی "معکوس جیم کرامر" در میان معامله گران محبوب است.
بر اساس این استراتژی معکوس جیم کرامر، جان دیتون، وکیل XRP، که نماینده بیش از 70000 دارنده توکن XRP در دادخواهی XRP در مقابل SEC است، پیش‌بینی کرد که بحران بانکی آمریکا ممکن است از هم اکنون هم آغاز شده باشد. او این اظهار نظر را در پاسخ به اظهارات کرامر مبنی بر اینکه سقوط بانک فرست ریپابلیک می تواند پایان بحران بانکی باشد، بیان کرد.




پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط