شنبه 31 شهریور 1403 - 09:59

کد خبر 41139

دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 - 12:11:13


قیمت بیت کوین دوباره به اوج برمی گردد؟


آخرین خبر/متن پیش رو در بیزینس تایمز منتشر شده و بازنشر آن در آخرین خبر به معنای تاییدش نیست.

براساس تحلیل بیزینس تایمز، تراکنش‌های بیت‌کوین شاهد رکورد هفتگی بود که در سال‌های گذشته هرگز مشاهده نشده بود. شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین IntoTheBlock یکشنبه گزارش داد که میانگین هفتگی تراکنش های روزانه بیت کوین در هفته گذشته به حدود 396000 رسید که بالاترین نرخ تراکنش های هفتگی از دسامبر 2017 است.

 بلاک چین در توییتی نوشت: افزایش تعداد تراکنش‌های روزانه نشان‌دهنده افزایش استفاده فعال از بلاک چین بیت‌کوین است.


نرم افزار تراکنشی با نام داشبورد نشان داد که تراکنش ها در ماه آوریل افزایش یافت که منجر به شکستن رکوردهای روزانه شد، از جمله در 23 آوریل، زمانی که حدود 193000 تراکنش ثبت شد.
شرکت مدیریت دارایی‌های رمزنگاری Grayscale اخیراً اعلام کرده است که نرم افزار تراکنش Ordinals به جلب توجه بیشتر به بیت‌کوین کمک کرده و می‌تواند به بهبود شهرت ارز دیجیتال در میان نظارت‌های فزاینده از سوی تنظیم‌کننده‌ها کمک کند. این مقررات که به عنوان بازار دارایی‌های رمزنگاری (MiCA) شناخته می‌شود، از ارائه‌دهندگان خدمات دارایی‌های رمزنگاری (CASP) می‌خواهد تا اطمینان حاصل کنند که کیف پول‌های دیجیتالی مشتریان محافظت می‌شوند. CASPها همچنین در صورت از دست دادن دارایی های رمزنگاری سرمایه گذاران مسئول خواهند بود.
در ایالات متحده، سوالات زیادی در مورد مقررات ارزهای دیجیتال باقی مانده است. اپراتور صرافی رمزارزهای عمومی Coinbase اخیراً علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) شکایت کرده است تا آن را مجبور کند در مورد سیاست‌های مربوط به ارزهای دیجیتال در کشور شفافیت ارائه داشته باشد.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط