جمعه 30 شهریور 1403 - 09:16

کد خبر 4123

یک‌شنبه 06 فروردین 1402 - 11:17:00


افزایش خودسرانه قیمت مرغ در بازار‌های گیلان


باشگاه خبرنگاران/ رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به افزایش خودسرانه قیمت مرغ در بازار گفت: قیمت جدیدی برای عرضه گوشت مرغ تعیین نشده است.

تیمور پورحیدری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به افزایش خودسرانه قیمت مرغ در بازار‌های استان اشاره و اظهار کرد: هیچ قیمت جدیدی برای عرضه مرغ اعلام نشده و فروش بیش از ۶۳ هزار تومان به مصرف کننده تخلف است.
او بر لزوم تأمین کالا‌های اساسی بیشتر در گیلان با توجه به ورود مضاعف گردشگران به استان تأکید کرد و افزود: خوشبختانه همه کالا‌های پرمصرف به اندازه کافی ذخیره سازی شده است.
رئیس سازمان صمت گیلان تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضای مرغ گرم، مقرر شد که کشتارگاه‌های بزرگ استان فورا نیاز بازار را تأمین کنند.
به گفته پورحیدری، عمده تخلفات اصناف در ایام نوروز، گرانفروشی، قاچاق، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بوده است.
او از تشکیل پرونده تخلف ۲۶ میلیارد تومانی برای متخلفان بازار در طرح نظارتی نوروز امسال خبر داد و گفت: از زمان شروع طرح نظارتی (۱۵ اسفند ماه) تاکنون برای هزار و ۱۷ واحد متخلف، پرونده تشکیل شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین افزود: ۷۰ اکیپ دو نفره در سطح عرضه بر کالا‌ها و خدمات، مراکز توزیع عرضه میوه، نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های پخش و انبار‌های استان تا پایان ماه مبارک رمضان نظارت مستمر دارند.

پورحیدری از شهروندان گیلانی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کم فروشی موارد را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط