جمعه 30 شهریور 1403 - 10:19

کد خبر 4169

یک‌شنبه 06 فروردین 1402 - 11:47:00


این بازیکنان باید از تیم ملی بروند!


طرفداری/ تیم ملی فوتبال کشورمان دومین بازی خود در مسابقات دوستانه و فیفا دی های فروردین ماه برابر تیم ملی کنیا برگزار خواهد کرد.

به گزارش طرفداری، عملکرد خوب برخی از بازیکنان تیم ملی در بازی اول برابر روسیه باعث شد تا مکان آنها در جمع مردان امروز تیم ملی تثبیت شود.

امروز دیگر کاملا مشخص است که تیم ملی برای روزهای آینده می تواند به مردانی مثل بیرانوند؛ شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان، امید نورافکن، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی،مهدی طارمی و محمد محبی اعتماد کامل داشته باشد.

این ترکیب علاوه بر این که بهترین های حال حاضر فوتبال ایران در آن لحاظ شده است، میانگین سنی تیم ملی را هم تا حدودی پایین خواهد آورد.

مردانی مثل محمد محبی و امید نورافکن کسانی هستند که با درخشش در لیگ ایران خودشان را به ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال تحمیل کرده اند هر چند بعید است که با آمدن علیرضا جهانبخش به تیم ملی فوتبال محمد محبی شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی داشته باشد، با این حال به نظر می رسد اگر بخواهیم در کنار انتخاب بهترین های تیم ملی، جوانگرایی را هم تا حدودی به صورت پله به پله مد نظر داشته باشیم باید برای جام ملتهای آسیا بیرانوند، کنعانی زادگان، سامان فلاح، صادق محرمی، امید نورافکن، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، محمد محبی، مهدی طارمی و سردار آزمون را در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان فرستاده و رفته رفته زمینه را برای جدایی احسان حاج صفی، رامین رضائیان و شجاع خلیل زاده را از تیم ملی فراهم کنیم، این مردان که امروز در آستانه 34 سالگی هستند، در جام جهانی آینده 37 ساله شده و دیگر مناسب آن رویداد نیستند ضمن این که وحید امیری هم در همین مسیر جوانگرایی منزل به منزل می تواند جای خود را به بازیکن جوان دیگری در تیم ملی بدهد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط