جمعه 30 شهریور 1403 - 06:13

کد خبر 4170

یک‌شنبه 06 فروردین 1402 - 11:45:00


جمع‌آوری زودهنگام غرفه‌های توزیع میوه‌های نوروزی در قم


صدا و سیما/ علی رغم وعده‌های مسئولان استان قم مبنی بر تامین میوه نوروزی تا پایان تعطیلات، اما متاسفانه غرفه‌های توزیع میوه‌های نوروزی از دو روز قبل به کار خودشان پایان دادند.

در وعده‌هایی که فرماندار قم، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان در اسفندماه سال ۱۴۰۱ داده بودند که تا پایان تعطیلات نوروز میوه‌های نوروزی شهروندان را تامین می‌کنند، اما این وعده عملی نشد و دو روز قبل غرفه‌های توزیع از سطح شهر جمع‌آوری شدند.
مجید حمیدی، مدیرکل تعاون روستایی استان قم اظهار کرد: برای تعطیلات نوروزی ۳۰۰ تن سیب و پرتقال ذخیره‌سازی شده بود که این میوه‌ها به علت استقبال زیاد شهروندان در روز‌های نخست به پایان رسید.
حمیدی افزود: سال گذشته 700 تُن میوه نوروزی ذخیره‌سازی شده بود، اما با مازاد آن مواجه شدیم و میلیارد‌ها تومان ضرر کردیم بنابراین امسال با واگذاری اختیار توزیع میوه به بخش خصوصی، کار توزیع نوروزی را ۳۰۰ تُن در نظر گرفتیم که به طور غافلگیرکننده‌ای در روز‌های نخست به پایان رسید.
وی افزود: ما در مصاحبه‌های قبل دقت نکردیم و چنین قولی را به مردم دادیم و امروز با خلف وعده آن مواجه شده ایم.
مدیرکل تعاون روستایی استان گفت: تلاش می‌کنیم برای سال آینده با درایت و برنامه ریزی بهتری مقدار مورد نیاز میوه‌های نوروزی شهروندان را تهیه و ذخیره‌سازی و در سطح شهر توزیع کنیم.

 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط