جمعه 30 شهریور 1403 - 01:35

کد خبر 4218

یک‌شنبه 06 فروردین 1402 - 12:21:00


توقیف ۱۰۹ کیلو تریاک در تعقیب و گریز پلیس مشهد


ایرنا/ فرمانده انتظامی مشهد گفت: محموله ۱۰۹ کیلوگرمی تریاک پس از تعقیب و گریزی پلیسی، در این شهر توقیف شد.

احمد نگهبان، فرمانده انتظامی مشهد در تشریح این عملیات اظهار کرد: ماموران کلانتری آبکوه با کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق یک محموله مواد مخدر به شهر مشهد دست یافتند و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در تحقیقات فنی مشخص شد یک سوداگر مرگ که به صورت عمده در تهیه و قاچاق مواد مخدر فعالیت دارد، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه وانت پیکان از یکی از استان‌های جنوب شرق کشور بارگیری و قصد انتقال و توزیع آن در شهر مشهد را دارد.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران کلانتری آبکوه پس از چندین روز تحقیقات سرانجام بامداد امروز به اطلاعاتی در خصوص ورود محموله قاچاق به بزرگراه پیامبر اعظم(ص) دست یافتند و بلافاصله وارد عمل شدند.
نگهبان افزود: تیم رسیدگی‌کننده پرونده به محض مشاهده خودروی مورد نظر، با علائم هشداردهنده به راننده دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به هشدارهای مکرر متواری شد و پس از طی مسافتی پلیس این خودرو را با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح در محدوده بلوار اندیشه متوقف کرد.
وی ادامه داد: در این عملیات راننده ۳۳ ساله خودرو دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد و در بازرسی از خودرو نیز ۱۰۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط