جمعه 30 شهریور 1403 - 01:33

کد خبر 4222

یک‌شنبه 06 فروردین 1402 - 12:31:00


اجرای طرح نوروزی پاکسازی اصفهان از وجود معتادان متجاهر


ایرنا/ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: طرح نوروزی پاکسازی مناطق مختلف اصفهان از وجود معتادان متجاهر از دهه سوم اسفند تاکنون با قوت و شدت اجرا شده است.

سرهنگ احمد نیکبخت، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار کرد: با اجرای طرح یادشده، ۵۷۰ نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند و دغدغه شهروندان ساکن در آن مناطق رفع شد.
وی با اشاره به اینکه معتادان متجاهر در برخی مناطق حاشیه ای اصفهان به کارتُن خوابی می‌پرداختند، اظهار داشت: این افراد با هماهنگی مرجع قضائی بمنظور درمان به مراکز درمانی و ترک اعتیاد معرفی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان همچنین به کشف بیش از یک تُن مواد مخدر و انهدام ۲ باند قاچاق در استان اصفهان در این مدت اشاره کرد و گفت: در این مدت تمام مسیرهای ورودی به استان با تلاش و اقدامات هوشمندانه پلیسی با هدف مقابله قاطع با سوداگران مرگ کنترل و رد یابی شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با بیان اینکه عمده مواد مخدر کشف شده از باندهای قاچاق تریاک و حشیش بود، گفت: هفت نفر از عوامل اصلی قاچاق مواد مخدر در استان دستگیر و ۱۱ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
وی با اشاره به تداوم این گونه اقدامات و طرح‌ها در سال جدید گفت: طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با خرده فروشان و قاچاچیان مواد مخدر پس از بررسی و تجزیه و تحلیل‌های صورت گرفته توسط کارشناسان در محلات آلوده شهرستان ها اجرا می شود و از شهروندان هم می‌خواهیم به منظور مشارکت در طرح‌های پلیس هرگونه خرید و فروش و مصرف مواد در محله خود را از طریق سامانه ۱۱۰ به اطلاع ماموران انتظامی برسانند و مطمئن باشند که موضوع از طریق کارشناسان این پلیس بررسی و رسیدگی خواهد شد.
سرهنگ نیکبخت افزود: همچنین شهروندان می‌توانند با شماره گیری شماره ۲۱۸۲۵۴۴۶ هرگونه مورد مشکوکی را در این زمینه به ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاع دهند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط