جمعه 30 شهریور 1403 - 01:36

کد خبر 4274

یک‌شنبه 06 فروردین 1402 - 13:16:00


عکس/ حمله سگ ولگرد به یک نوجوان در خراسان جنوبی


خاورستان/ سگ ولگرد جان یک دانش‌آموز در روستای دادران شهرستان درمیان را گرفت.

یک دانش‌آموز روستای دادران هفته پیش زمانی که با دوچرخه از منزل پدر بزرگ خود به سمت منزل پدرش در حرکت بود مورد حمله سگ ولگرد قرار می‌گیرد.
این دانش که حدود ۱۵ سال سن داشت، برای درمان بلافاصله به شهر اسدیه، سپس بیرجند و بعد از دو روز به برای درمان به مشهد مقدس اعزام شد که متاسفانه روز گذشته جان خود را از دست داد.
یوسف دادران، رئیس شورای اسلامی روستای دادران ضمن اظهار تأسف از این حادثه گفت: وجود سگ‌های ولگرد در روستا به مهمترین معضل برای خانواده‌ها و اهالی روستا تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه تاکنون به فرمانداری، بخشداری و سایر ادارات مختلف برای حل این مشکل و معضل مراجعه کردیم، افزود هیچ کدام از مسئولان شهرستان پاسخی به ما نمی‌دهند و برای جمع‌آوری سگ‌ها ولگرد اقدامی صورت نمی‌گیرد.
دادران ادامه داد: سگ‌ها ولگرد علاوه بر اینکه به دام‌های مردم حمله می‌کنند به اهالی که برای کار کشاورزی و دامداری در روستا مشغول هستند حمله می‌کنند که موجب نگرانی شدید اهالی شده است.

محمد قربان پور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان در پیامی درگذشت این دانش‌آموز را تسلیت گفته است.
گفتنی است؛ وجود سگ‌های ولگرد در استان به معضل اساسی تبدیل شده است، حدود یک سال گذشته حمله سگ‌های ولگرد جان یک بچه پنچ ساله در امیرآباد بیرجند را گرفت و هفته گذشته نیز سگ‌های ولگرد در یک روز در سه نقطه شهرستان قاین به بچه‌ها حمله کرده که موجب مجروح شدن بچه‌ها شده است. تاکنون وعده‌های مسئولان برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد محقق نشده و باید جان‌هایی گرفته شود تا مسئولان از خواب بیدار شوند.
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط