سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 03:05

کد خبر 437081

یک‌شنبه 19 فروردین 1403 - 21:00:00


معرفی کتاب «طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک»


آخرین خبر/نویسندهٔ این کتاب هم بر اساس سال‌ها تجربه به آن اشاره می‌کند این است که داشتن برنامهٔ مشخص بازاریابی در کسب‌وکارهای کوچک در مقایسه با کسب‌وکارهای بزرگ و جاافتاده اهمیت بیشتری دارد و طبق برنامه و با شناخت فعالیت کردن در این زمینه مستقیماً در سودآوری، بقا و مقیاس‌پذیری شرکت‌ها مؤثر است.


 معرف کتاب: محدثه خانی

انتشارات: آریانا قلم 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط