شنبه 31 شهریور 1403 - 01:19

کد خبر 43713

چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 - 15:40:00


فروش خاک میهن به چه قیمتی؟


هم میهن/متن پیش رو در هم میهن منتشر شده و انتشارش در آخرین خبر به معنای تایید آن نیست

معین‌الدین سعیدی، نماینده چابهار در مجلس یازدهم درباره اظهارنظر سجاد پادام، مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت کار در گفت‌وگو با هم‌میهن تاکید کرد: «انسان با شنیدن این حرف‌ها متحیر می‌شود. ایشان گفته شاید برای پرداخت مطالبات بازنشستگان تامین اجتماعی به نقطه‌ای برسیم که مجبور شویم قشم، کیش و خوزستان را بفروشیم. واقعا مبنای انتخاب این مدیران چیست؟ چرا بر دهان این افراد زده نمی‌شود؟ این افراد واقعا ایرانی هستند؟ صدها هزار انسان، پاک‌ترین فرزندان این سرزمین جان خود را از دست دادند تا یک وجب از خاک کشور را به اجنبی ندهیم و اینها اینقدر راحت از فروش کشور حرف می‌زنند؟» او افزود: «یک طرف می‌گویند الحمدالله فروش نفت بسیار عالی است و مشکلی در تامین منابع نداریم. همه چیز گل و بلبل است، ولی از سوی دیگر می‌گویند برای تامین مالی پرداخت مطالبات بازنشستگان باید خاک میهن را بفروشیم؟ واقعا نمی‌دانم چه بگویم!»

این نماینده مجلس در ادامه گفت: «بارها گفته‌ام در کجای دنیا مسئولان اجرایی اینقدر صحبت و سخنرانی می‌کنند؟ در کشورهای دیگر یک مسئول اجرایی که وظیفه‌اش برطرف کردن مشکلات مردم و مسائل اجرایی است، اینقدر حرف می‌زند؟ آنها همیشه در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی و... سخنرانی می‌کنند. در کجای دنیا مسئولان اینقدر صحبت می‌کنند؟ بارها گفته‌ام اگر بلد نیستید حرف بزنید، حرف نزدن را یاد بگیرید، کار سختی نیست.»

سعیدی با بیان اینکه امیدوارم بیشتر از این خاطر این مردم بزرگ ایران را مکدر نکنیم، تاکید کرد: «شاید بسیاری از مسئولان نمی‌دانند که فارغ از رنگ، نسل، مذهب و... تمامیت ارضی ایران جزو مقدسات مردم ایران است. باید به ایرانی بودن چنین افرادی شک کرد و من در عجبم که چرا بر دهان این افراد زده نمی‌شود.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط