جمعه 30 شهریور 1403 - 20:12

کد خبر 4535

یک‌شنبه 06 فروردین 1402 - 17:02:00


کشف۷۲ دستگاه خودرو و دستگیری ۱۲ مجرم در ایام نوروز


ایرنا/ رئیس پلیس آگاهی پایتخت ازکشف ۷۲ دستگاه خودروی سرقتی و توقیفی در ایام نوروز خبرداد و گفت: در این رابطه ۱۲ سارق دستگیر شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی امروز، یکشنبه ششم فروردین افزود: کارآگاهان معاونت پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی از آغازین روزهای ماموریت نوروزی با به کارگیری نیروهای متخصص و باتجربه با گشت زنی های هدفمند در سطح شهر تهران موفق به کشف وسایل نقلیه سرقتی و دستگیری سارقان شدند.
این مقام انتظامی افزود: در این رابطه ۷۲ خوردوی سرقتی و توقیفی کشف شده است که از این تعداد ۳۲ دستگاه خودرو و ۱۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه است و در راستای کشف جرم با اخذ دستور قضائی، ۲۴ دستگاه خودروی توقیفی کشف و به همراه ۱۲ سارق به مراجع قضائی معرفی شد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان با تلاش های بی وقفه موفق به دستگیری ۲۰ متهم از محکومان متواری که دارای محکومیت کیفری بوده شده اند که با هماهنگی قضائی برای تحمل کیفر به زندان معرفی شدند.
ولیپور گودرزی تصریح کرد: خط قرمز پلیس امنیت و آرامش شهروندان و جامعه است و اولویت پلیس برخورد قاطع با افراد تبهکار و قانون شکن خواهد بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط