دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 14:39

کد خبر 458930

جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 16:49:49


تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال؛ راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد!

خبرگزاری دانشجو/ معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: بامداد روز پنجشنبه و بر اثر سانحه رانندگی در محدوده کمربندی شهر، پاکبان ۳۳ ساله گرگانی جان خود را از دست داد.

احمدعلی سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان اظهار کرد: صبح روز گذشته و بر اثر حادثه رانندگی در کمربندی در محدوده شهرک شهریار گرگان، یکی از نیرو‌های پاکبان شهرداری گرگان جان خود را از دست داد
وی گفت: بنا به گزارش واصله راننده خودرو سواری پژو پارس به سبب خواب آلودگی، کنترل خودرو را از دست داده و به بتن جداکننده بخش کندرو و تندرو برخورد می‌کند.
سالاری افزود: در ادامه خودرو از محدوده فضای سبز عبور کرده و به شدت پاکبان گرگانی را مورد اصابت قرار می‌دهد که به علت شدت جراحت وارده در صحنه تصادف جان باخت.
وی گفت: این پاکبان گرگانی حدود ۱۰ سال سابقه اشتغال در شهرداری داشته و از خانواده ایثارگران بود که در ماه‌های گذشته با تبدیل وضعیت به نیروی رسمی شهرداری تبدیل شده بود.
معاون شهردار گرگان گفت: این پاکبان گرگانی دارای کاور شب‌رنگ مطلوب و مناسب بود که دارای دید مطلوب برای رانندگان بود.
وی ادامه داد: فرایند نظافت و رفت و روب خیابان‌ها و مناطق پرعرض مانند کمربندی صرفاً در روز انجام می‌شود و هیچ پاکبانی در شب در این مناطق فعالیت ندارد.
وی گفت: در دو سال گذشته هم شاهد فوت پاکبانان بوده‌ایم، اما آمار کشته شدگان نیرو‌های خدمات شهری بر اثر سانحه و تصادف رو به کاهش است.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :



سایر اخبار مرتبط