شنبه 31 شهریور 1403 - 06:54

کد خبر 458937

جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 16:59:47


واکنش امام‌جمعه موقت دیر به اقدام هلدینگ خلیج فارس


فارس/ امام جمعه موقت دیر گفت: چرا هلدینگ خلیج فارس که یکی از اصلی‌ترین کارهایش پذیرش مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به حوزه پیرامونی است، باید در این بحبوحه گرفتاری‌ها و کمبود اعتبارات، خریدار سهام یکی از باشگاه‌های تهرانی باشد؟

حجت‌الاسلام سیدابراهیم سعیدی، امام جمعه موقت دیر با بیان اینکه ما به شدت حامی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی خصوصاً ورزش و چیزهایی که انسان نیاز دارد، هستیم، اظهار کرد: اما با این وضعیت راه‌های استان به‌ویژه شهرستان‌های جنوبی و با این وضعیت آب ما و مشکلاتی که در سطح فضای شهری و مبلمان داریم، چرا هلدینگ خلیج فارس که یکی از اصلی‌ترین کارهایش پذیرش مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به حوزه پیرامونی است، باید در این بحبوحه گرفتاری‌ها و کمبود اعتبارات، خریدار سهام یکی از باشگاه‌های تهرانی باشد؟
امام جمعه موقت دیر ادامه داد: پتروشیمی‌های عظیم و زیادی در سطح استان به‌ویژه جنوب استان هستند که شهرستان‌های جنوبی متأثر از همه پیامدهای این پتروشیمی‌ها هستند. اگر چه اشتغال ایجاد می‌کنند و نکات مثبت دارند اما در مقابل مشکلات و مسائلی که پیش می‌آید و باری که بر راه‌ها و زیرساخت‌های شهرستان‌ها ایجاد می‌کنند، اصلی‌ترین وظیفه‌شان رسیدگی به این شهرستان‌ها و استان ما است.
سعیدی عنوان کرد: من نمی‌گویم خرید سهام این باشگاه کاری مثبت است یا منفی اما آیا این کارها واقعاً تأثیری به رسیدگی به حوزه مأموریت یک مجموعه دارد. آیا مجموعه هلدینگ خلیج فارس مأموریت خود در رسیدگی به مردم استان بوشهر و سایر استان‌هایی که پتروشیمی‌هایی داریم، انجام داده است؟
وی با اشاره به پیگیری اعتراض مردم درخصوص این اقدام هلدینگ خلیج فارس توسط مسئولان و نمایندگان استان در مجلس، گفت: مسئولین در این خصوص تجدید نظر و از تکرار چنین مواردی جلوگیری کنند.
امام جمعه موقت دیر بیان کرد: مسئولین استان به راه‌های نابسامان و نامطلوب استان خصوصاً راه‌هایی که به پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها منتهی می‌شود، رسیدگی کنند.
وی با تبریک روز شوراها، بیان کرد: اعضای شوراها به ایین نامه‌ها و رعایت قانون بیش از پیش توجه کنند.
سعیدی درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: شاکله اصلی تشکیل نظام اسلامی مقابله با مفاسد است و این وظیفه حکومت اسلامی است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط