جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 04:19

کد خبر 460540

شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 20:46:08


۹ طرح آبرسانی در خرمدره اجرا می‌شود


ایرنا/ مدیرعامل شرکت آب زنجان گفت: امسال ۹ طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر 840 میلیارد ریال در شهرستان خرمدره اجرا می‌شود.

علی محمد نادرخانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار کرد: این طرح ها شامل اجرای خطوط انتقال شمال شهر خرمدره به طول چهار کیلومتر، آبرسانی به فاز سه شهرک گلدشت، تامین آب آشامیدنی سایت اداری و مساکن ملی خرمدره و تکمیل مخزن یک هزار مترمکعبی سوکهریز است.
وی اظهار داشت: احداث ۲ کیلومتر خط انتقال آب روستای فَلج، یک کیلومتر خط انتقال روستای قلعه حسینیه، حفر و تجهیز چاه شماره ۱۶ خرمدره و تکمیل مخزن چهار هزار مترمکعبی خرمدره از جمله دیگر طرح هایی است که امسال در دستور کار شرکت آبفا قرار دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآور شد: سال گذشته نیز ۱۰ طرح آبرسانی با اعتبار بالغ بر ۹۷۰ میلیارد ریال در شهرستان خرمدره اجرا شد.
نادرخانی گفت: اجرای ۸۰۰ میلیارد ریال طرح های توسعه ای در تصفیه خانه آب ابهر و خرمدره نیز از جمله اقدامات شرکت آبفا در سال گذشته در شهرستان خرمدره بود.
این مسئول تصریح کرد: توسعه خدمات آب و فاضلاب به ویژه در حوزه روستایی از اولویت های کاری شرکت آبفا در سال جدید است که در این راستا روستای نصیرآباد خرمدره به عنوان نخستین روستای استان از خدمات جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب برخودار شد.
شهرستان خرمدره با ۷۵ هزار نفر جمعیت و ۳۴ هزار مشترک یکی از هشت شهرستان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب در استان زنجان است.



سایر اخبار مرتبط