چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 11:32

کد خبر 462306

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 09:24:30


این ستاره استقلال آسمان تبریز را ناآرام می‌کند


ورزش 3/مهاجم محبوب هواداران استقلال می‌تواند در صورت نیاز نکونام نقشی محوری در بازی برابر تراکتور ایفا کند.
تیم فوتبال استقلال تهران که در فصل جاری مسابقات استفاده از ضربات ایستگاهی و شروع مجدد را به عنوان یکی از مهم‌ترین راه‌های گل زنی در فوتبال ایران معرفی کرده امیدوار است برابر تراکتور هم از این قدرت فوق‌العاده خود بهره ببرد.
میانگین قدی بازیکنان استقلال به نسبت سایر تیم‌های لیگ برتر و حضور بازیکنان توانمند در ارسال ضربات ایستگاهی این تیم را به یکی از زهردارترین تیم‌های فوتبال ایران در این موضوع تبدیل کرده و آنها امیدوارند با استفاده از این برتری‌ها، مقابل تراکتور هم دست پر زمینه یادگار امام را ترک کند.
یکی از ابزار کلیدی استقلال برای استفاده از این مدل از بازی آرمان رمضانی است. مهاجمی که در این فصل اغلب نیمکت نشین بوده اما هر بار که به صلاح دید نکونام در ترکیب استقلال به میدان رفته توانسته عملکرد قابل قبولی از خود بر جای بگذارد.
رمضانی این روزها تمرینات خود زیر نظر کادر فنی استقلال را دنبال می‌کند تا در صورت صلاح دید آنها بتواند نقشی که در هفته‌های پایانی مقابل تیم‌هایی چون پدیده در لیگ بیست و یکم و قهرمانی با فرهاد مجیدی برای تیمش ایفا کرده را این فصل هم در بازی‌های سختی از جمله همین تراکتور برای شاگردان نکونام ایفا کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط