پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 01:20

کد خبر 462446

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 10:45:10


جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان


باشگاه خبرنگاران/ کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی امروز و فردا جوی نسبتا آرام و پایدار در سطح استان پیش بینی می‌شود.

فهیمه راستی، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، اظهار کرد: برای امروز و فردا جوی نسبتا آرام و پایدار در سطح استان پیش بینی می‌شود و گاهی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد نیز دور از انتظار نیست.
وی افزود: از اواخر روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به استان بیشتر مناطق را تحت تاثیر قرار می‌دهد و این سامانه تا آخر هفته در سطح استان فعال است.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: همچنین بارش‌ها با رعدوبرق، تند باد‌های لحظه‌ای همراه هستند و با توجه به بارش‌های این فصل آبگرفتگی معابر، جاری شدن رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست در مناطق مستعد بارش تگرگ است.
راستی تصریح کرد:بیشینه بارش‌ها روز پنج شنبه در نیمه غربی، ارتفاعات جنوبی و برخی از مناطق شمالی است.
وی گفت:منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۷درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط