چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 19:22

کد خبر 462451

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 10:51:44


ادامه همکاری فدراسیون بسکتبال با هاکان دمیر منتفی شد


مهر/ با تصمیم و نظر اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال، ادامه همکاری این فدراسیون با «هاکان دمیر» منتفی و نام او از فهرست گزینه‌های هدایت تیم ملی خارج شد.
دومین نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال به منظور برسی گزینه های هدایت تیم ملی بسکتبال با حضور جواد داوری رییس فدراسیون و دیگر اعضای این کمیته برگزار شد.
در این نشست تحلیل و ارزیابی هر یک از اعضای کمیته فنی در مورد گزین های داخلی و پیشنهادی فدراسیون برای هدایت تیم ملی بسکتبال ارائه شد.
این گزینه ها در نشست اول اردیبهشت کمیته فنی مطرح شده بودند که «هاکان دمیر» هم یکی از گزینه های خارجی موردنظر بود. با نظر اعضای کمیته فنی که در نشست اخیر مطرح شد، نام وی از گزینه های موردنظر خارج شد.
بدین ترتیب قرارداد فدراسیون بسکتبال با این مربی ترکیه ای تمدید نخواهد شد. او اردیبهشت سال گذشته با قراردادی یک ساله هدایت تیم ملی بسکتبال را بر عهده گرفت اما عدم نتیجه گیری مطلوب در رقابت های جام جهانی که با ناکامی در کسب سهمیه المپیک همراه بود و حضور نه چندان پُررونق در بازی های آسیایی در نهایت منجر به عدم تمدید قراردادش شد.
دومین نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال به منظور تعیین تکلیف هدایت تیم ملی روز یکشنبه برگزار شد. قرار بوداین نشست چهارشنبه هفته گذشته برگزار شود اما به دلیل همزمانی با مراسم مرحوم نادر کاشانی به تعویق افتاد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط