پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 03:11

کد خبر 462456

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 10:54:00


حمایت ستاره بایرن از رانگنیک


ورزش 3/به نظر می‌رسد که یوشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، از حضور رالف رانگنیک در این تیم حمایت می‌کند.
عملکرد ضعیف بایرن مونیخ در این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه به فکر تغییر سرمربی باشند و چند هفته قبل بود که اعلام کردند توماس توخل در پایان رقابت‌های این فصل از جمع آنها جدا خواهد شد و جستجو برای یافتن مربی جدید آغاز شده است.
در طول چند هفته اخیر نام گزینه‌های بسیاری به عنوان مربیان احتمالی فصل آینده بایرن مونیخ مطرح شد که یکی از آنها رانگنیک بود که انتقاد بسیاری از هواداران این تیم را به همراه داشت اما به نظر می‌رسد که کیمیش با حضور او روی نیمکت این تیم مشکلی ندارد.
او در گفتگو با روزنامه آ.اس در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت:«من باور دارم که او توانایی انجام هر کاری را دارد. این موضوع را می‌توان با نگاه کردن به گذشته او و کارهایی که تا به حال انجام داده و دستاوردهایی که در کارهای قبلیش داشته است متوجه شد.
رانگنیک برای من بسیار مهم است چون من را به لایپزیش آورد. من در آن زمان مصدوم بودم اما او به من فرصت داد تا بتوانم به آمادگی برگردم و در بالاترین سطح بازی کنم. وقتی به بایرن آمدم، او هدایت لایپزیش را بر عهده گرفت و من هنوز ارتباط زیادی با تیم داشتم. همه می‌گفتند که او انسان و مربی بسیار خوبی است. همه از او تعریف می‌کردند و شرایط در حال حاضر در تیم ملی اتریش هم همین طور است.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط